Hij neemt ook filmpjes opquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:25 schreef hugecooll het volgende:
Moest wel lachen om related channels
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:25 schreef hugecooll het volgende:
Moest wel lachen om related channels
[ afbeelding ]
Yes yes, 2 nieuwe vandaag.quote:
Waarom werk je op je vlogs kanaal niet met afspeellijsten?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heb er voor de geïnteresseerde nog een kanaal bij, alleen maar muziek content.
https://www.youtube.com/channel/UClUbAhmG3Rjf8yfhjibnFPA
Hoe werkt dat precies?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Waarom werk je op je vlogs kanaal niet met afspeellijsten?
Dat maakt het stuk overzichtelijk en op je hoofdpagina kun je dan verschillende ''series'' of hoe je dan ook wilt noemen plaatsen.
Voor volgers is dat helemaal een stuk makkelijker.
Ik doet dat zelf ook mijn kanaal en het ziet ook gewoon nice uit.
Nee, leek me wat onhandig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:07 schreef Fylax het volgende:
je zou het dan op 1 kanaal blijven doen toch
Dat lijkt wel een beetje een vies hok zo hoor. Ik wist niet dat je weer terug was, heb vanavond al vijf filmpjes bekekenquote:
Al 5?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:09 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een beetje een vies hok zo hoor. Ik wist niet dat je weer terug was, heb vanavond al vijf filmpjes bekeken
Ik bedoel de grond bij de weegschaal, heb verder niet echt goed naar je kamer gekekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Al 5?
En ja, dat hokje is al zovaak besproken hier
Het doet dienst als muziekschuurtje, ik neem hier muziek op, en doe hier dus ook vloggen zo nu en dan, probeer dat al minder te doen hier.
Het is absoluut in zeer matige staat, maar het is ook al 6 jaar zo, we hebben het met een paar man in 2010 helemaal opgeknapt en geisoleerd zodat er muziek gemaakt kan worden tot laat, en het is steeds in verder verval geraakt.
Ik ga binnenkort uit huis waarschijnlijk en dan ga ik het helemaal opknappen voor m`n ma weer.
Oh dat hokjequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:44 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik bedoel de grond bij de weegschaal, heb verder niet echt goed naar je kamer gekeken
Ondertussen al 7.
Ah. Je kent het beroemde tosti fiompjr niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:41 schreef zarGon het volgende:
En ik wil je zien koken en/of eten.
Ik vraag me trouwens af waarom je niet naar de binnensteden bezoekt. Het centrum levert leukere beelden op dan één of ander randweggetje.
Verder:
Geluid is out of sync.
Nope, ken ik niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah. Je kent het beroemde tosti fiompjr niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |