Hoeft van mij niet echt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:21 schreef KoningPils het volgende:
Fantastische intro
Braddie jij gaat groot worden
Kan die wel die kerel!quote:
Dat zou zeker fijn zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:40 schreef DeBaba het volgende:
Ziet er gelikt uit, word herkenbaar zo
Klopt 46 stuks in een maand.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:06 schreef Voszje het volgende:
Intro is echt leuk gedaan! Je hebt toch al 46 abonnees zie ik? Die 100 ga je wel redden.
Lijkt me een goed plan, anders heb je alles door elkaar. Ik ben benieuwd naar je vlogjes, dus ik abonneer. Moet je wel de toerist uit komen hangen in Alkmaar!quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt 46 stuks in een maand.
Ga het ook wat minder chaotisch doen, dit word echt een vlogjes kanaal, heb nu ook een ander kanaal "BradgePlaysItAll" Voor muziek.
Zal kijken wanneer ik daar eens in de buurt benquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:59 schreef Voszje het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, anders heb je alles door elkaar. Ik ben benieuwd naar je vlogjes, dus ik abonneer. Moet je wel de toerist uit komen hangen in Alkmaar!
Tof!quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zal kijken wanneer ik daar eens in de buurt ben
Meestal rij ik alleen naar plaatsen die redelijk in de buurt zijn, kilometer of 20-25 maximaal.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:00 schreef Voszje het volgende:
[..]
Tof!Je rijdt toch overal en nergens heen?
quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Meestal rij ik alleen naar plaatsen die redelijk in de buurt zijn, kilometer of 20-25 maximaal.
Maar als ik binnenkort weer eens impulsief ben en toch een volle tank heb zal ik wel even richting Alkmaar scheuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |