Thanks my friend!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:21 schreef Fylax het volgende:
Braddie
Ga hiermee door, je kunt groot worden. I have faith.
Komt vast en zeker helemaal goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Thanks my friend!
Ik hoef niet zo zeer "groot" te worden, maar het zou wel leuk zijn om ook wel ooit de 100 subs aan te tikken (En de 100k views)
Geen idee, ik ga zo wel ff een rondje rijden though, misschien kom ik nog ergens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:24 schreef KoningPils het volgende:
Wanneer komt er een nieuwe toerist uithangen in?
nu?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga zo wel ff een rondje rijden though, misschien kom ik nog ergens.
Ben even naar Maartensdijk geredenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:21 schreef KoningPils het volgende:
[..]
En waar ging de reis naartoe?
Nou, wie denk je?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:26 schreef Timeschanger het volgende:
Wat een lelijke gozer op die thumbnails zegwie de fuck is dat
Het ging haar niet om het feit dat ik bij die basisschool stond (het was zondag trouwens, school was dicht, maar goed..Trek vooral een conclusiequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:47 schreef bioloogje het volgende:
"Hier had ik wat gedoe met een vervelende mevrouw..."
Er staat een volwassen vent met een camera voor het raam van een basisschool.![]()
Ik zou ook "vervelend" gaan doen, door even te vragen wat de bedoeling daarvan is. Maar nee ze krijgt meteen een bijdehand kutantwoord van je.
Dat mag van de wet, toch? Je mag alles vanaf de openbare weg filmen en fotograferen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het ging haar niet om het feit dat ik bij die basisschool stond (het was zondag trouwens, school was dicht, maar goed..Trek vooral een conclusie)
Maar het ging haar er om dat ik bij haar door de straat liep en daar aan't filmen was en ze dacht dat ik specifiek huizen/tuinen aan het filmen was, en dat mocht ik niet doen want dat was privé terrein.
Klopt, ik film geen huizen/tuinen specifiek, ik liep gewoon rond en tegen de camera te lullen zonder iets in beeld te brengen zoals een huisnummer of dergelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat mag van de wet, toch? Je mag alles vanaf de openbare weg filmen en fotograferen.
En gewoon laten staan hoor, Brad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |