Dat wel ja, ik snap nooit dat mensen zo'n hele gekookte aardappel in hun bek proppen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
Gekookte aardappels dienen geprakt te worden.
Even meedoen met de adoratie van Arnhemquote:
Oh ik kan ze ook wel los als snackje eten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wel ja, ik snap nooit dat mensen zo'n hele gekookte aardappel in hun bek proppen.
Als snackquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik kan ze ook wel los als snackje eten.
Maar met groente wil ik dat het door elkaar zit.
Als snack?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Snack wtfquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je helemaal gaan koken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja gewoon je kast leeg eten 's avonds toch.
Jus is ook geschikt als aanvulling van je avondeten, maar ik maak geen jus klaar voor de chipsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ja kom op, hoe kan iets dat geschikt is als onderdeel voor je avondmaal niet geschikt zijn voor tussendoor dan?
is serieus lekker hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even meedoen met de adoratie van Arnhem
Arnhem![]()
Close-mindedquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jus is ook geschikt als aanvulling van je avondeten, maar ik maak geen jus klaar voor de chips
Als tussendoor kan je toch wel makkelijkere (en lekkerdere) dingen verzinnen dan een gekookte aardappel?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ja kom op, hoe kan iets dat geschikt is als onderdeel voor je avondmaal niet geschikt zijn voor tussendoor dan?
Nee. Alleen fruit maar soms wil ik een warm hapje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als tussendoor kan je toch wel makkelijkere (en lekkerdere) dingen verzinnen dan een gekookte aardappel?
Dan kan ik wat dat betreft ook refereren aan jouw opmerking over drinkenquote:
Het was ook niet zo heel serieus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan ik wat dat betreft ook refereren aan jouw opmerking over drinken
Oh ja hoor. Had het alleen nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was ook niet zo heel serieus.
Maar gewoon aardappels of groente kun je toch eten als je trek hebt.
Schijnbaar is het nog beter als je het in bed eet. Dat heb ik van Kaneel geleerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Mij maakt het verder geen drol uit wie wat wanneer eet. Ik zou het alleen niet snel kiezen als snack
Maar ik hoef ook geen pizza als ontbijt en dat wordt erg gewaardeerd dusja
Oh Zutphen heeft altijd al wel goed water gehad, hier is het ook topquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
is serieus lekker hoor
Water bij mijn ouders is beduidend minder lekker
Zo'n vriend van me eet altijd restjes van het avondeten van de dag ervoor als ontbijt. Dat kan ik ook echt niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Mij maakt het verder geen drol uit wie wat wanneer eet. Ik zou het alleen niet snel kiezen als snack
Maar ik hoef ook geen pizza als ontbijt en dat wordt erg gewaardeerd dusja
Lekker aan de boerenkool om 9 uur sochtends. Gadverdammequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n vriend van me eet altijd restjes van het avondeten van de dag ervoor als ontbijt. Dat kan ik ook echt niet.
Ligt mij te zwaar op de maag als eerste maaltijd van de dag.
Gewoon ontbijten met een lekker broodje of cornflakes ofzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker aan de boerenkool om 9 uur sochtends. Gadverdamme
Brinta4lifequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon ontbijten met een lekker broodje of cornflakes ofzo.
Rustig aan #nostress
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |