Ik vond water echt gewoon heel smerig vroeger .Heb het nu wel beter leren drinken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja het zal wel. Kan me er gewoon niets bij voorstellen.
Jawel maar ik zie drinken gewoon niet als iets dat lekker hoort te zijn. Ik lust ook bijna alle soorten drinken niet.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel maar ik zie drinken gewoon niet als iets dat lekker hoort te zijn. Ik lust ook bijna alle soorten drinken niet.
Wijn/port drink ik soms omdat er alcohol in zit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat?
Wat?
Wat?
Drinken is lekkerder dan eten.
En sapjes, frisdrank, chocomel, ijsthee, wat vind je daar allemaal niet lekker aan dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wijn/port drink ik soms omdat er alcohol in zit.
Verder water voor verkoeling en thee als ik warm wil zijn.
Dan vind je pasta en rijst ook niet te vreten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond water echt gewoon heel smerig vroeger .Heb het nu wel beter leren drinken.
Maar sla bv. Heeft volgens velen totaal geen smaak, maar ik walg er echt van als het op m`n eten zit. Dus misschien is het bij mij juist zo dat ik dingen zonder smaak niet lekker vind
Daar zit gewoon smaak aan Hans.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan vind je pasta en rijst ook niet te vreten.
Ik weet het niet zo goed, maar koolzuur vind ik al vreselijk voelen, vruchtensapjes vind ik vervelend omdat er altijd wat op je tong achterblijft, chocomel, fristi en melk vind ik gewoon walgelijk. Als ik moet kiezen tussen een middag cola drinken of dorst lijden ga ik voor het laatste.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En sapjes, frisdrank, chocomel, ijsthee, wat vind je daar allemaal niet lekker aan dan?
Nou nee hoor, dat smaakt echt naar niks.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zit gewoon smaak aan Hans.
Misschien niet de smaak die jij lekker vind, maar er zit smaak aan
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed, maar koolzuur vind ik al vreselijk voelen, vruchtensapjes vind ik vervelend omdat er altijd wat op je tong achterblijft, chocomel, fristi en melk vind ik gewoon walgelijk. Als ik moet kiezen tussen een middag cola drinken of dorst lijden ga ik voor het laatste.
Dat komt meer omdat het droog isquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou nee hoor, dat smaakt echt naar niks.
Je hebt saus nodig om het weg te krijgen namelijk.
Een vers sinaasappelsapje vind ik nog wel te pruimen. Maar het is zoveel minder lekker dan gewoon een sinaasappel eten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koolzuur ben ik ook minder gaan waarderen over de laatste jaren. Maar dat komt ook omdat ik er maagzuur van krijg
En rijstepap? Ik vind dat best prima weg te krijgen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou nee hoor, dat smaakt echt naar niks.
Je hebt saus nodig om het weg te krijgen namelijk.
Laat Tjacka dit maar niet horen, die brandde me helemaal af omdat ik iets slechts over GRTD zei.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:18 schreef JimmyDean het volgende:
Wat een rare mensen posten hier zeg.
Maar ik snap het wel hoor, gekookte aardappelen smaakt ook naar niks. Mag je ook wel wat sambal of appelmoes doorheen gooien om het weg te krijgen. Of heel veel jusquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat komt meer omdat het droog isMaar de smaak komt meervan de saus ja
Nooit gegeten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En rijstepap? Ik vind dat best prima weg te krijgen.
Tjacka is zelf ook gekke boiquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat Tjacka dit maar niet horen, die brandde me helemaal af omdat ik iets slechts over GRTD zei.
Met jus vind ik gekookte aardappels best lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik snap het wel hoor, gekookte aardappelen smaakt ook naar niks. Mag je ook wel wat sambal of appelmoes doorheen gooien om het weg te krijgen. Of heel veel jus
Doe het maar gewoon door een stamppot en anders is het meh.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met jus vind ik gekookte aardappels best lekker
Gekookte aardappels met jus en appelmoes vind ik prima te eten, hoeft verder niks bij. At ik vroeger altijd als ik de groenten die er bij werd gemaakt niet lustte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |