Ajax en PSV zijn anders de enige twee titelkandidaten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neehee. Stomme conclusie dit, jr.
Dat is wel belangrijk ja
Gewoon Premier League genot vandaag hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niveauloze kutpotjes in de Eredivisie preferen boven OSgenot
Ja aan de uitslagen te zien was dat echt genieten inderdaadquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon Premier League genot vandaag hoor.
Ja. Stiekem baal ik nu dat ik nooit serieus gesport hebquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha ja, wil haar graag zien beseffen straks![]()
![]()
We zullen zien aan het eind van het seizoen. Dat zij wellicht de enige serieuze zijn, maakt het nog niet dat ik dat wil.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax en PSV zijn anders de enige twee titelkandidaten.
Ze is wel groot zeg ;x 1.85 ofzo, en dan ook nog 90 kg .quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha ja, wil haar graag zien beseffen straks![]()
![]()
Kortzichtig kijken naar uitslagenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja aan de uitslagen te zien was dat echt genieten inderdaad
Ja AZ gaat het natuurlijk niet worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We zullen zien aan het eind van het seizoen. Dat zij wellicht de enige serieuze zijn, maakt het nog niet dat ik dat wil.
Dit is niet heel erg passend na een 2-2 tegen Roda JC thuis. Just saying.quote:
Vitesse nummer 2quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax en PSV zijn anders de enige twee titelkandidaten.
Niet zo frusti doen na een gelijkspel tegen een degradatiekandidaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja AZ gaat het natuurlijk niet worden.
En Feyenoord hahahahaha.
Dat zou heel opportunistisch zijn om het daar van af te laten hangen. Ajax eindigt sowieso boven Feyenoordquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is niet heel erg passend na een 2-2 tegen Roda JC thuis. Just saying.
Je bent wel echt heel gefrustreerd he, teringquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou heel opportunistisch zijn om het daar van af te laten hangen. Ajax eindigt sowieso boven Feyenoord
Ik ben niet zo gefrustreerd hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo frusti doen na een gelijkspel tegen een degradatiekandidaat.
Totaal niet zelfsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent wel echt heel gefrustreerd he, tering
Dan zie ik niet waarom je zo reageert. Ik mag toch willen dat het sowieso niet PSV wordt en liever niet ajax.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gefrustreerd hoor.
Zeg toch nergens dat dat niet magquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zie ik niet waarom je zo reageert. Ik mag toch willen dat het sowieso niet PSV wordt en liever niet ajax.
Daar bestaan nachtwinkels voorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:59 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb helemaal geen drinken in huis...
Je hebt toch een kraanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:59 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb helemaal geen drinken in huis...
Geen idee of die hier in de buurt zijn, alleen een tankstation maar dat is duur.quote:
Ja, maar ik vind water maar matig.quote:
Gewoon water uit een fles is ook oke, maar stadswater is gewoon niet echt lekker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb dat nooit begrepen, waarom mensen per se willen dat hun drinken een smaak heeft. :$
Zelfde als dat je graag wilt dat je eten een smaak heeft toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb dat nooit begrepen, waarom mensen per se willen dat hun drinken een smaak heeft. :$
Ja het zal wel. Kan me er gewoon niets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfde als dat je graag wilt dat je eten een smaak heeft toch?
Jij hebt geen smaakpapillen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja het zal wel. Kan me er gewoon niets bij voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |