Wie zijn dit? En treden ze ook op in nederland?
Vooral de cover van firestarter van de prodigy vind ik erg goed!
Totaal onbekende band voor mij!!
Kicken als je iets nieuws tegenkomt!
[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 02-12-2002 00:00]
underground watch the....
Heerlijk
quote:twisted firestarter
Op maandag 2 december 2002 00:02 schreef Hackney het volgende:
Toffe groep
ben ze een paar jaar geleden ergens tegen gekomen
was gelijk al weg van de muziek
doen ook veel remixen
Maar goed, erg goeie band inderdaad; ik zal de firestarter remix es opzoeken
quote:Hier staat geloof ik ook wat info over dat nummertje
Op maandag 2 december 2002 08:53 schreef Yo-L het volgende:
Ik ken de remix van Firestarter niet; maar hun eigen albums wel... Becoming X vind ik nog 't beste, nummers waarin alleen die gast meezingt zijn om de een of andere reden gelijk al minder goed in mijn opinie...Maar goed, erg goeie band inderdaad; ik zal de firestarter remix es opzoeken
Sneaker Pimps
quote:Is dr enige info over wat die zangeres (Kelli Dayton dus) hedentendage zoal doet op muzikaal gebied?
Op maandag 2 december 2002 09:16 schreef Herfst het volgende:
Becoming X is zeker hun beste plaat! (met Six Underground en Tesko Suicide als mooiste nummers) De albums die ze daarna uitgebracht hebben zijn helaas zonder zangeres Kelli Dayton, waardoor het imho ineens heel anders (en minder) gaat klinken.Sneaker Pimps
okee, hier vind ik een heel interview:
http://www.whisperinandhollerin.com/chat_kelli_ali.htm
Ze heeft een eigen album uitgebracht (Tigermouth, es zoeken) en staat/stond in't voorprogramma van Garbage laatst... (oh, en ze heet Kelli Ali tegenwoordig)
[Dit bericht is gewijzigd door Yo-L op 02-12-2002 10:41]
quote:Je moet ook eens de cd van Lamb downloaden kopen. Die zangeres klinkt een beetje zoals Kelli. Erg lekkere muziek ook.
Op maandag 2 december 2002 10:35 schreef Yo-L het volgende:[..]
Ze heeft een eigen album uitgebracht (Tigermouth, es zoeken) en staat/stond in't voorprogramma van Garbage laatst... (oh, en ze heet Kelli Ali tegenwoordig)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |