Stel je niet zo aanquote:
Ja kom op zeg. Slaat nergens opquote:
Is gewoon standaard programmering hoorquote:
Ja dat slaat nergens op vind ik. Is nu al een kwartiert bezig. Doe gewoon kleine samenvatting om vijf uur na Rio ofzo pffquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is gewoon standaard programmering hoorNet als het journaal tussendoor
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat slaat nergens op vind ik. Is nu al een kwartiert bezig. Doe gewoon kleine samenvatting ik vijf uur na Rio ofzo pff
Eredivisie is boeiender dan Rioquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat slaat nergens op vind ik. Is nu al een kwartiert bezig. Doe gewoon kleine samenvatting om vijf uur na Rio ofzo pff
Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eredivisie is boeiender dan Rio
Hoe was Jong Ajax?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nauwelijks iets gezien van die Olympische Spelen, zal allemaal wel.
Voetbalgenot
Ik zit eigenlijk gewoon te wachten tot 26 augustus, Grand Prix van Belgiequote:
Spagodquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk gewoon te wachten tot 26 augustus, Grand Prix van Belgie
Mwah. OS is echt uniek. Kijk daar echt naar uit. Vind het leuk dat seizoen weer begint hoor, maar 2 weken OS gaat voorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nauwelijks iets gezien van die Olympische Spelen, zal allemaal wel.
Voetbalgenot
Formule 1 is fucking saai manquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk gewoon te wachten tot 26 augustus, Grand Prix van Belgie
Ik ga atletiek wel meepakken, maar veel sporten boeien me ook niet zoveel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. OS is echt uniek. Kijk daar echt naar uit. Vind het leuk dat seizoen weer begint hoor, maar 2 weken OS gaat voor
Nee, maar volgend jaar misschien wel, hoop dat ik kan sparen voor een goede stand. Als ik bij Eau Rouge kan zitten zou ik zoooo blij zijnquote:
3e plekquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga atletiek wel meepakken, maar veel sporten boeien me ook niet zoveel.
En ik kijk erg uit naar het nieuwe seizoen van Ajax, zeker met Traorégod erbij
Wasda?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, maar volgend jaar misschien wel, hoop dat ik kan sparen voor een goede stand. Als ik bij Eau Rouge kan zitten zou ik zoooo blij zijn
Sommige races wel ja, Baku was kut dit jaar, maar Monaco, Spanje, Canada en Hockenheim waren leuke races. En Singapore en Maleisië krijgen we nogquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Formule 1 is fucking saai man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |