Savegames niet backwards compatible.. Dus als je al de gewone ooit heb gehad.. dan werkt je savegame nietquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:36 schreef Catch22- het volgende:
Ik las dat er een goty van The witcher 3 aankomt. Dus mocht je hem willen, wacht dan nog even
Waarom zou je de goty halen als je de normale al hebt?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Savegames niet backwards compatible.. Dus als je al de gewone ooit heb gehad.. dan werkt je savegame niet
mogelijk weer verkocht? je weet het nietquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Waarom zou je de goty halen als je de normale al hebt?
Hoe werkt dit? Verkoopt hij gewoon zijn eigen gedownloade versie of kan dat helemaal niet?quote:Nieuwe gebruiker toevoegen
Dan inloggen en activeren als primaire gebruiker
Dan naar bibliotheek en de download stArten en uitloggen dan naar eigen account waar de download zal verdergaan
Dan ben je een waailap. Maar het heeft sowieso wel replayvaluequote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mogelijk weer verkocht? je weet het niet
Niet doen. Zijn digitale producten die ze doorverkopen met als risico dat je account geband wordt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:38 schreef nickhguitar het volgende:
Vraagje:
Ik zocht op mp naar een 2de hands versie van No Man's sky. Ik zag iemand die 25 euro vroeg maar het ging om een versie zonder disc. Na een appje kreeg ik het volgende terug:
[..]
Hoe werkt dit? Verkoopt hij gewoon zijn eigen gedownloade versie of kan dat helemaal niet?
Als je de DLC nog niet hebt? Maar dan is het beter om de DLC los te kopen, aangezien je saves dan wel werken. Maar als ik een game, die al een tijdje uit is, nog niet gespeeld heb koop ik liever de GOTY-edition.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Waarom zou je de goty halen als je de normale al hebt?
PS4 kan zelfs geband worden toch? Zodat je niet/nooit meer online kunt?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Niet doen. Zijn digitale producten die ze doorverkopen met als risico dat je account geband wordt.
kut, dacht dat t een ps4 spel was.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
End war van Tom Clancy is nu gratis voor ps+ gebruikers:
https://store.playstation(...)_00-ENDWARPS3REMPKG1
zeker. Net hearts of stone uitgespeeld en die was vet. En net begonnen met blood and wine en die is iig al heel mooi. Geniet hier meer van dan van t originele spel, mede door alle updates. Het heeft iets van 6 maanden geduurd na de release voordat het een beetje soepel draaidequote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:53 schreef Drankster het volgende:
Als je de originele Witcher hebt kan je de expansions (expansions ja, geen dlc) gewoon kopen als ze in de aanbieding zijn. Zijn het dubbel en dwars waard.
Klopt maar gelukkig is CDPR een developer die constant werkt om te verbeteren. Fallout 4 is sinds dag 1 een brakke game en is dat nog steeds en Bethesda doet poep.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:50 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
zeker. Net hearts of stone uitgespeeld en die was vet. En net begonnen met blood and wine en die is iig al heel mooi. Geniet hier meer van dan van t originele spel, mede door alle updates. Het heeft iets van 6 maanden geduurd na de release voordat het een beetje soepel draaide
Dat heet account sharing en dat is illegaal. Sony zoekt actief naar mensen die dit doen om hun PS4 account direct af te sluiten. Dan ben je dus alles kwijt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:38 schreef nickhguitar het volgende:
Vraagje:
Ik zocht op mp naar een 2de hands versie van No Man's sky. Ik zag iemand die 25 euro vroeg maar het ging om een versie zonder disc. Na een appje kreeg ik het volgende terug:
[..]
Hoe werkt dit? Verkoopt hij gewoon zijn eigen gedownloade versie of kan dat helemaal niet?
heb weinig graphic problemen met fallout, de dlc was wel schraal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
Klopt maar gelukkig is CDPR een developer die constant werkt om te verbeteren. Fallout 4 is sinds dag 1 een brakke game en is dat nog steeds en Bethesda doet poep.
Het enige wat Bethesda doet is halve DLC's uitbrengen die alleen je settlement uitbreiden waar niemand op wacht.
Idd.. Meestal verkopen ze één account aan meerdere mensenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Niet doen. Zijn digitale producten die ze doorverkopen met als risico dat je account geband wordt.
Die van mij ook (bij gameresource)quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:00 schreef KingLysandus het volgende:
M'n Deus Ex is verzonden. Moet alleen wel uit Engeland komen.Maar heb hem wel voor 43 euro incl. verzendkosten.
Is de framerate al wat beter in het centrum van Boston? Toen ik het nog speelde was het echt drama soms.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:50 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
heb weinig graphic problemen met fallout, de dlc was wel schraal.
heb er alleen af en toe last van.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is de framerate al wat beter in het centrum van Boston? Toen ik het nog speelde was het echt drama soms.
Witcher had ook framerate problemen in Velen en Novigrad maar die zijn allemaal een stuk verbeterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |