SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laten het heel vaak afweten individueel op grote toernooien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:15 schreef TheArt het volgende: [..] Ligtlee een grote favoriete? Nee joh, die Chinese dames steken er echt met kop en schouders bovenuit. Een medaille zou echt een enorme stunt zijn.
Ok, ik blijf thuis!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:23 schreef plerda het volgende:
Wat een gepruts toch weer.
Blijf dan thuis als je er geen klote van kan.
Ook TeamNL verwacht 28 medailles. Welke dat zijn weet ik niet. En of de teamsprint er bij zat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:19 schreef franklop het volgende: [..] De verwachte medailles door infrostrada ja
Daar moet je je ook niet aan vastpinnen
Vooraf (en misschien nog steeds) was dat ook realistisch. Komen nog genoeg sporten met mogelijkheden, maar denk dat we toch eerder naar maximaal 20 gaan..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ook TeamNL verwacht 28 medailles. Welke dat zijn weet ik niet. En of de teamsprint er bij zat weet ik ook niet.
Dat verwacht TeamNL dus niet, is nergens uitgesproken. Hendriks durfde niet eens eens voorspelling te doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ook TeamNL verwacht 28 medailles. Welke dat zijn weet ik niet. En of de teamsprint er bij zat weet ik ook niet.
Klopt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Vooraf (en misschien nog steeds) was dat ook realistisch. Komen nog genoeg sporten met mogelijkheden, maar denk dat we toch eerder naar maximaal 20 gaan..
Jaaaaaaaa TheArt is het met me eens!quote:
Ga je niet halen zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij was doelstelling gewoon Londen plus een
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa TheArt is het met me eens!
Ik meende dat ergens gelezen te hebben. In ieder geval meer dan 20.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat verwacht TeamNL dus niet, is nergens uitgesproken. Hendriks durfde niet eens eens voorspelling te doen.
boven WR welquote:
Ik ook. Mattie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa TheArt is het met me eens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |