Ik kom er ook bijna wekelijks. Nog nooit gezien daar. Het is dat Ronald_Guikema de tip gaf in dit topic gisteren. Vandaag even checken en 5 binnen in 10 minuten plus nog meer nearby.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
dat rondje deed ik laatst, niks
Was hem ook nog nooit tegen gekomen. Ook per toeval gevonden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:20 schreef Blobje het volgende:
[..]
Ik kom er ook bijna wekelijks. Nog nooit gezien daar. Het is dat Ronald_Guikema de tip gaf in dit topic gisteren. Vandaag even checken en 5 binnen in 10 minuten plus nog meer nearby.
Voor de ingang van de drafbaan en bij de velden van Velocitas heb ik ze meestal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:45 schreef Albert86 het volgende:
Ik fiets elke dag door het Stadspark naar mn werk. Toch eens een keer telefoon in de handen op de fiets daar
Daar niet langsgefietst. Ook niet opgemerkt trouwens. Sowieso low in eevees.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:59 schreef Ronald_Guikema het volgende:
Van het weekend ook maar weer even kijken en bij noorderplantsoen ook maar weer.
Zag vandaag op de radar dat er een vaporeon zat bij het station.
Iemand die nog kunnen pakken?
Die ene man? Ja! Ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:10 schreef Blobje het volgende:
Vrijdag en vanmiddag nog even rondje Stadspark gedaan.. Nu 101 Machop candy's. Ook nog 3 Dratini's.![]()
Beide dagen dezelfde man van in de 70 op de fiets gespot die rondjes fietst op zoek naar Pokémon.
gister 2x dragonair in stadspark, 1 zit vlabij de atletiek baan. Loop dat smalle paadje op, richting het water op je map. En de 2de zat bij brug tussen de parkeerplek en de hertjes, hij spawnde voor onze neus op de nearby toen we terugliepen van de 3 pokestops daar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ene man? Ja! Ik ook! Waar vind je die Dratini's dan? Die heb ik er nog niet gespot.
Vanwege het opzetten van SSL (beveiligde verbinding) helaas wat downtime inderdaad. Maar het was voor het goede doel, er komen snel nieuwe features!quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:47 schreef Ronald_Guikema het volgende:
p-go.city/groningen ook uit de lucht?
Heel mooi! Heb veel aan de site.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:45 schreef Ronados het volgende:
[..]
Vanwege het opzetten van SSL (beveiligde verbinding) helaas wat downtime inderdaad. Maar het was voor het goede doel, er komen snel nieuwe features!
https://www.p-go.city
Zernike heeft vaak waterpokemon.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:42 schreef Renesite het volgende:
En Hoogkerk!
Zernike, leuk spul daar? Moeten we dan ook maar eens heen.
Erg tof om te horen!quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:53 schreef Ronald_Guikema het volgende:
Vanavond rondje stad en paar leuke nieuwe pokemons kunnen vangen dankzij de site.
De mooiste is toch wel een wilde magmar.
Ik ben bezig met een update om de spawns nog efficiënter te scannen. Het bereik zal dan nog verder omhoog kunnen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:42 schreef Renesite het volgende:
En Hoogkerk!
Zernike, leuk spul daar? Moeten we dan ook maar eens heen.
De update rate verschilt heel erg. Er zijn meerdere 'workers' actief die spawnpoints af scannen. Het kan dus zo zijn dat na het scannen van een spawnpoint er toch nog iets spawned wat pas minuten later opgemerkt wordt bij de volgende scan van hetzelfde spawnpoint. Er is dus altijd wel delay.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:25 schreef DarkY.NL het volgende:
wat is de update rate van je site?
Mogen we binnenkort filteren op distance, zodat ik weet welke kan ik op moet voor de dratini's langs de oosterhamrikkade
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |