Ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2016 10:12 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik raak opeens geinteresseerd in oude films
Ok ok, je hebt je huiswerk gedaan. Ik heb toen maar gewoon de duurste Samsung (niet gebogen scherm) gekocht.quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:22 schreef hornage het volgende:
[..]
Nieuwe spelers blijven als het topic een goede vaart blijft houden en als we lief zijn tegen ze en ze begeleiden in het spel
En die LG? Zie deze links:
• Tweakers link over Rec.2020, HDR dus
• Tweakers link over LG OLED tv's
• Tweakers link over o.a. de LG OLED55E6V die ik wil
• En nog een uitgebreide kritische review van de LG OLED55E6V
quote:
Het is alleen ver als het meer dan 10 minuten van het station vandaan is.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:58 schreef Dizer het volgende:
Damn, explosie aan nieuwe spelers![]()
Ben benieuwd hoeveel er blijven
[..]
Waarom LG? Pak een Samsung... zo veel mooier en beter.
Heerenveen... Oh my das ver
Welkom dan maarquote:Op vrijdag 2 september 2016 17:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Deze dan ook maar in mijn MyAT
Een film kijken?quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Zaterdagavond vrij... Geen sport op tv (of tenminste geen interessante sporten) wat moet je dan...
Dat heb ik vandeweek al een paar keer geprobeerd, maar ben nog een beetje ziekjes en me langere tijd concentreren op een film wil niet echt lukken (niks ernstigs, maar een keelontsteking)quote:
Een serie kijken?quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat heb ik vandeweek al een paar keer geprobeerd, maar ben nog een beetje ziekjes en me langere tijd concentreren op een film wil niet echt lukken (niks ernstigs, maar een keelontsteking)
Dat vind ik wel een goed voorstel.. heb je een goede emulator? (en kun je me zeggen waar ik de roms kan vinden?)quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:43 schreef picodealion het volgende:
Download een gameboy emulator voor je telefoon en speel de hele avond Pokémon Red. Dat was mijn vrijdagavond.
Een (strip)boek lezen?quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goed voorstel.. heb je een goede emulator? (en kun je me zeggen waar ik de roms kan vinden?)
MyOldboy en Googlequote:Op zaterdag 3 september 2016 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goed voorstel.. heb je een goede emulator? (en kun je me zeggen waar ik de roms kan vinden?)
Het was dan ook een makkelijke vraagquote:Op zondag 4 september 2016 00:00 schreef Kyri het volgende:
[..]
Welke film is de vraag. Maar dacht dat dit wel duidelijk was als een plaatje gepost werd.
Overigens is je antwoord correct. Knap!
Maar dan ga je een vraag toch onderhouden. Toch niet een nieuwe vraag stellen als er al een antwoord gegeven is? Nee, het gaat me niet om het punt. Op het moment dat katophetspek de nieuwe vraag stelde lag ik al op de bank te slapen... maar het gaat me wel om het ideequote:Op zondag 4 september 2016 09:16 schreef wyccie het volgende:
Waarschijnlijk om het spel op gang te houden?
Punten toekennen kun je het beste door de vragensteller laten doen. Je kan wel als je het zeker weet of als je het misschien helemaal niet weet controleren om zo de vraag in gang te houden. Als het antwoord dan goed gegeven is dan zeg je dat gewoon en dan zet de vragensteller later het punt erbijquote:Op zondag 4 september 2016 09:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoe zit het met puntentelling? Nu bijvoorbeeld, de Moulin Rouge vraag, die is goed. Kunnen Michelangelo of ik de punten toekennen? Of moet de vraagsteller dat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |