SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:27 schreef 0906 het volgende:
Ik voel me echt klote vandaag, heb wel de behoefte om seks en intimiteit te ervaren maar een relatie is weer te hoog gegrepen. Wat moet ik doen om contacten op te doen en aansluiting met leeftijdsgenoten te vinden?want?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doorverwijzen om aan zijn onderliggende problemen te werken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:31 schreef netchip het volgende:
[..]
En dan? Wat kan die er aan doen? Je behoefte aan intimiteit bevredigen?
Is dit een soort Deezertje?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doorverwijzen om aan zijn onderliggende problemen te werken.
Anders moet hij een keer naar de hoeren.
Slotje.
Dit is de kloon van Syndroom.quote:
Seksualiteit is een walgelijke verspilling van tijd, energie en middelen (financieel of anderszins). PM me voor een castratieafspraak, vriendelijke groet x.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:42 schreef 0906 het volgende:
[..]
Met het enige verschil dat Deezertje geen maagd meer is.
Waarom bezoek je geen prostituee?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:42 schreef 0906 het volgende:
[..]
Met het enige verschil dat Deezertje geen maagd meer is.
Geen geld en geen zin om mijn eerste keer met een hoertje te hebben als ik veel beter kan krijgen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom bezoek je geen prostituee?
Kan of wil...groot verschilquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:46 schreef 0906 het volgende:
[..]
Geen geld en geen zin om mijn eerste keer met een hoertje te hebben als ik veel beter kan krijgen.
Als dat werkelijk waar was zat je nu niet in deze situatie...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:46 schreef 0906 het volgende:
[..]
Geen geld en geen zin om mijn eerste keer met een hoertje te hebben als ik veel beter kan krijgen.
Ik ken je verder niet, heb je andere topics gelezen, maar afgaande op deze reactie vind ik je:quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:46 schreef 0906 het volgende:
[..]
- Een vriendin/relatie kost nog veeeeel meer geld.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:46 schreef 0906 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |