Ja en bij dat shot bij de finish was ineens weer een halve bootquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:32 schreef heywoodu het volgende:
Het roeien wordt wel altijd zo bizar slecht in beeld gebracht trouwens, ik was er heel even van overtuigd dat ze Duitsland voorbij gingen dus voelde het nog als een kleine teleurstelling
Komt omdat die camera's op vaste plekken staan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:32 schreef heywoodu het volgende:
Het roeien wordt wel altijd zo bizar slecht in beeld gebracht trouwens, ik was er heel even van overtuigd dat ze Duitsland voorbij gingen dus voelde het nog als een kleine teleurstelling
Nee, dat niet.quote:
BaladinGodquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit waas een outsider heb ik mij laten vertellen, net als Baladin.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit waas een outsider heb ik mij laten vertellen, net als Baladin.
het is nog nooit 100 meter meer geweestquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:32 schreef ReplaR het volgende:
100 meter meer en ze hadden de duitser ingehaald.
Idd, het vertekent enorm, terwijl dit dus een sport is die je heel goed in beeld kunt brengen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:32 schreef heywoodu het volgende:
medaillequote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:33 schreef Zorro het volgende:
Iedereen nou blij doen en alles, maar in het medailleklaasement schiet je zonder goud niet echt op natuurlijk.
Want?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik zou daar toch niet zo het water inspringen
Helikopter erboven hangen, ver genoeg om geen golven te veroorzaken en dan alles perfect in beeld brengenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt omdat die camera's op vaste plekken staan.
Ik denk dat die dames daar niets om gevenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:33 schreef Zorro het volgende:
Iedereen nou blij doen en alles, maar in het medailleklaasement schiet je zonder goud niet echt op natuurlijk.
Ja, die scheve camerashots zijn enorm misleidend.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:32 schreef heywoodu het volgende:
Schippers lost dat wel op.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:33 schreef Zorro het volgende:
Als je zijn naam niet eens normaal kunt schrijven ga je jezelf maar uitlachenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
BaladinGod
Ik lach Heywoodu nog steeds uit
Gewoon een camera op een satelliet en dan inzoomen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helikopter erboven hangen, ver genoeg om geen golven te veroorzaken en dan alles perfect in beeld brengen
Gewoon een spidercam ophangenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helikopter erboven hangen, ver genoeg om geen golven te veroorzaken en dan alles perfect in beeld brengen
You don't win silver, you lose goldquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat die dames daar niets om geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |