abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 augustus 2016 @ 12:11:08 #1
416020 K44S
The bearded man
pi_164423570
Hallo allen,

Paar jaar geleden heb ik eens (om te proeven) 3 maanden aan kickboksen gedaan.
Ik vond het een sport waar ik al m'n agressie bij kon uit, conditie kon verbeteren en ik werd fysiek sterker.
Door de "hoge"kosten ben ik er mee gestopt en ben ik na van loop de tijd op voetbal gegaan.

Toch mis ik het wel en wil ik nu eigenlijk een bokszak kopen + handschoenen.

Iemand tips/advies voor dat ik lukraak wat koop?

Ohja: Een van de belangrijkste dingen: Het product moet makkelijk te bevestigen zijn. Ik weet wel wat houten balken... maar er in schroeven doe ik het liefst niet.

Ik lees er graag over!

:7
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 11 augustus 2016 @ 12:42:29 #3
416020 K44S
The bearded man
pi_164424356
quote:
Goede tip! Ik houd deze in gedachten :)
  Boks-Chick donderdag 11 augustus 2016 @ 13:00:14 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_164424801
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:42 schreef K44S het volgende:

[..]

Goede tip! Ik houd deze in gedachten :)
die zak ziet er wat zacht uit. Plus hou er rekening mee dat je plafond en/of muur wel de beugel incl. zak kan houden. Dus dat het niet naar beneden stort :P

Verder opletten dat waar je je zak aan hangt, dat de zak kan draaien. Zo niet, dan slijt het enorm weg waardoor je de ophanghaken continue moet vervangen én er komt een te eenzijdige belasting op je zak (stoten tegen continue dezelfde 3kwart deel aan) én een te eenzijdige belasting op het onhangsysteem en dus beugel waardoor die te veel klappen te verduren krijgen als het ware.

Als je dus niets wil schroeven kan je beter zoiets kopen: http://www.bestfightshop.nl/best-fightshop-staande-bokspop.html
Dat soort staan regelmatig in aanbiedingen bij webshops.
lolwut
  donderdag 11 augustus 2016 @ 13:12:37 #5
416020 K44S
The bearded man
pi_164425064
quote:
19s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 13:00 schreef BrandX het volgende:

[..]

die zak ziet er wat zacht uit. Plus hou er rekening mee dat je plafond en/of muur wel de beugel incl. zak kan houden. Dus dat het niet naar beneden stort :P

Verder opletten dat waar je je zak aan hangt, dat de zak kan draaien. Zo niet, dan slijt het enorm weg waardoor je de ophanghaken continue moet vervangen én er komt een te eenzijdige belasting op je zak (stoten tegen continue dezelfde 3kwart deel aan) én een te eenzijdige belasting op het onhangsysteem en dus beugel waardoor die te veel klappen te verduren krijgen als het ware.

Als je dus niets wil schroeven kan je beter zoiets kopen: http://www.bestfightshop.nl/best-fightshop-staande-bokspop.html
Dat soort staan regelmatig in aanbiedingen bij webshops.
Top! dank voor de informatie.
Ja, zo'n staande pop is nét even te gortig qua prijs :@

Ik heb thuis een soort van open garage met houten balken, dus ik dacht aan een beugel waar je zeg maar het idee hebt van een bankschroef (ondersteboven) waar je dus een draaiende bokszak aan kan hangen.

[ Bericht 6% gewijzigd door K44S op 11-08-2016 13:18:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')