"hey, kom je hier vaker?"quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam zeggen tegen een wildvreemde.
"Hey" "Hoi" "Alles goed" "Ja leuk, ga nu maar weer weg"
Een grapje.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam zeggen tegen een wildvreemde.
"Hey" "Hoi" "Alles goed" "Ja leuk, ga nu maar weer weg"
Dan krijg ik een allergische reactie in mijn lichaam denk ik, als ik dat zegquote:
Dan maak ik altijd net de verkeerde grapquote:
Was dan ook een grapje.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan krijg ik een allergische reactie in mijn lichaam denk ik, als ik dat zeg
Er is geen magische manier van iemand aanspreken. Als je moet vragen wat je op een bepaald moment moet gaan zeggen dan heeft het sowieso allemaal niet zoveel nut.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan krijg ik een allergische reactie in mijn lichaam denk ik, als ik dat zeg
[..]
Dan maak ik altijd net de verkeerde grap
vanavond mocht etsu zich niet bemoeien met onze discussiequote:
Ja klopt, sommige mensen kunnen blijkbaar meteen een praatje met iedereen maken. Ik wil eerst iemand goed kennen voor ik weet welke opmerkingen ik kan maken of nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is geen magische manier van iemand aanspreken. Als je moet vragen wat je op een bepaald moment moet gaan zeggen dan heeft het sowieso allemaal niet zoveel nut.
hey sofgodinquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
vanavond mocht etsu zich niet bemoeien met onze discussie
Hoi typgodquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
hey sofgodin
JimmyDean vindt dit niet leuk
Waarom doe je zo krengerig?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
vanavond mocht etsu zich niet bemoeien met onze discussie
ik zeg gewoon de waarheidquote:
dit ga je verliezenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Op een selectieve manier. Selectieve waarheid is geen waarheid.
Ga het niet lezen, maar ik ging daar vroeger best vaak zwemmen met mijn neven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
Dit topic
KLB / Zwembad De Fakkel in Ridderkerk
Kijk dan de foto'squote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga het niet lezen, maar ik ging daar vroeger best vaak zwemmen met mijn neven.
Einde bericht.
FOK!meet op het H2O feest.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk dan de foto's
Waarschijnlijk zwemde je op zondag in het zaadwater van het seksfeest van de avond ervoor
Gast...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk dan de foto's
Waarschijnlijk zwemde je op zondag in het zaadwater van het seksfeest van de avond ervoor
goed hoor. Beetje chillen in m'n ouders' huis met de hond. Met jou?quote:
Wat voor hond hebben je ouders?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:09 schreef supersof het volgende:
[..]
goed hoor. Beetje chillen in m'n ouders' huis met de hond. Met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |