twee weken al nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij date wel vaak met ze hè
Zelden tot nooit.quote:
Oh okay, ik date ook weinig hoor maar wel meer dan 1 per jaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelden tot nooit.
1x date gehad in een jaar, en die meid is weer terug bij haar ex. Al was dat sowieso niks geworden hoor.
Verder tinder ik al maanden niet meer.
Met tinder wel vaker de kans gehad om met meiden te daten, maar toen ergerde ik me al intens aan hun gedrag of intelligentie (niet dat ik mezelf zo slim vind, maar sommige meiden man man man)quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh okay, ik date ook weinig hoor maar wel meer dan 1 per jaar.
Ja tinder vind ik eigenlijk niks maar goed, wel makkelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met tinder wel vaker de kans gehad om met meiden te daten, maar toen ergerde ik me al intens aan hun gedrag of intelligentie (niet dat ik mezelf zo slim vind, maar sommige meiden man man man)
Is ook niks.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja tinder vind ik eigenlijk niks maar goed, wel makkelijk.
Waarom is dat niet te doen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook niks.
Maarja aanspreken irl is al helemaal niet te doen, dus blijft het bij staren.
kan welquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook niks.
Maarja aanspreken irl is al helemaal niet te doen, dus blijft het bij staren.
Ik vroeg dit niet aan jouquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee niet zo'n zin in om dat te kijken.
Bemoei je hier niet meequote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je vroeg het in het algemeen. Specificeer dan, als je bepaalde personen bedoelt.
Wat moet je in godsnaam zeggen tegen een wildvreemde.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh, dan ga ik de moeite niet nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |