Als er nog dienstplicht was kan je er onderuit komen op die manier.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Doe die maar weer ipv die vlag.
ja maar in flodder maken ze ook tijdens het auto wassen een autosleutel naquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er nog dienstplicht was kan je er onderuit komen op die manier.
Althans dat was zo in Flodder.
beetje genant altijd mensen die een statement proberen te makenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo'n shirt is niks voor jou?
[ afbeelding ]
hehquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
beetje genant altijd mensen die een statement proberen te maken
Met dat spul wat uit de dakgoot komtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar in flodder maken ze ook tijdens het auto wassen een autosleutel na
Je kunt niet alles hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Rachel McAdams dan naar zo'n raar low-res vlaggetje.
Ze kunnen dan beter een injectienaald afbeelden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo'n shirt is niks voor jou?
[ afbeelding ]
ik vind die aflevering dat kees door aliens wordt gepakt echt saaiquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met dat spul wat uit de dakgoot komt
Toen wisten de schrijvers van gekkigheid niet meer wat ze moesten verzinnen neequote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind die aflevering dat kees door aliens wordt gepakt echt saai
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat blijkt, maar je kan het altijd proberen.
is dat die met zo'n schilderij wat doormidden gaat?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen wisten de schrijvers van gekkigheid niet meer wat ze moesten verzinnen nee![]()
Die aflevering met die vossenjacht is wel leuk. Dat Johnny en Kees gaan inbreken, en Kees de inbrekersspullen gaat verkopen
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is dat die met zo'n schilderij wat doormidden gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |