Als er nog dienstplicht was kan je er onderuit komen op die manier.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Doe die maar weer ipv die vlag.
ja maar in flodder maken ze ook tijdens het auto wassen een autosleutel naquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er nog dienstplicht was kan je er onderuit komen op die manier.
Althans dat was zo in Flodder.
beetje genant altijd mensen die een statement proberen te makenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo'n shirt is niks voor jou?
[ afbeelding ]
hehquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
beetje genant altijd mensen die een statement proberen te maken
Met dat spul wat uit de dakgoot komtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar in flodder maken ze ook tijdens het auto wassen een autosleutel na
Je kunt niet alles hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Rachel McAdams dan naar zo'n raar low-res vlaggetje.
Ze kunnen dan beter een injectienaald afbeelden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo'n shirt is niks voor jou?
[ afbeelding ]
ik vind die aflevering dat kees door aliens wordt gepakt echt saaiquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met dat spul wat uit de dakgoot komt
Toen wisten de schrijvers van gekkigheid niet meer wat ze moesten verzinnen neequote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind die aflevering dat kees door aliens wordt gepakt echt saai
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat blijkt, maar je kan het altijd proberen.
is dat die met zo'n schilderij wat doormidden gaat?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen wisten de schrijvers van gekkigheid niet meer wat ze moesten verzinnen nee![]()
Die aflevering met die vossenjacht is wel leuk. Dat Johnny en Kees gaan inbreken, en Kees de inbrekersspullen gaat verkopen
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is dat die met zo'n schilderij wat doormidden gaat?
twee weken al nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij date wel vaak met ze hè
Zelden tot nooit.quote:
Oh okay, ik date ook weinig hoor maar wel meer dan 1 per jaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelden tot nooit.
1x date gehad in een jaar, en die meid is weer terug bij haar ex. Al was dat sowieso niks geworden hoor.
Verder tinder ik al maanden niet meer.
Met tinder wel vaker de kans gehad om met meiden te daten, maar toen ergerde ik me al intens aan hun gedrag of intelligentie (niet dat ik mezelf zo slim vind, maar sommige meiden man man man)quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh okay, ik date ook weinig hoor maar wel meer dan 1 per jaar.
Ja tinder vind ik eigenlijk niks maar goed, wel makkelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met tinder wel vaker de kans gehad om met meiden te daten, maar toen ergerde ik me al intens aan hun gedrag of intelligentie (niet dat ik mezelf zo slim vind, maar sommige meiden man man man)
Is ook niks.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja tinder vind ik eigenlijk niks maar goed, wel makkelijk.
Waarom is dat niet te doen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook niks.
Maarja aanspreken irl is al helemaal niet te doen, dus blijft het bij staren.
kan welquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook niks.
Maarja aanspreken irl is al helemaal niet te doen, dus blijft het bij staren.
Ik vroeg dit niet aan jouquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee niet zo'n zin in om dat te kijken.
Bemoei je hier niet meequote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je vroeg het in het algemeen. Specificeer dan, als je bepaalde personen bedoelt.
Wat moet je in godsnaam zeggen tegen een wildvreemde.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh, dan ga ik de moeite niet nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |