Die donkere jongen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:07 schreef supersof het volgende:
wow die jongen op npo1 heeft vet grote ogen
jaaquote:
Heb je ook ervaring?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Slim. Van die pakken vol met gaatjes zijn een ramp om op te ruimen.
Mesut Ozil's broertjequote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:07 schreef supersof het volgende:
wow die jongen op npo1 heeft vet grote ogen
Ken ik nietquote:
matig welquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ook in een studentenhuis gewoond.
Jimmy is het niet gewend discussies te verliezenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind je bewijs ook zwak. Maar daar hoor je mij ook niet over.
Mijn huis is tot nu toe muisloos, wel een fruitvliegjesinvasie in de keuken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ook in een studentenhuis gewoond.
Die wil ik ook wel weer. Mijn mieren hebben bijna niets meer te eten. Maar heb geen overrijp fruit om de vliegjes te lokken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn huis is tot nu toe muisloos, wel een fruitvliegjesinvasie in de keuken.
Heb nog nooit meegemaakt hoe dat is.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jimmy is het niet gewend discussies te verliezen
bah wat een engerdquote:
Ik stuur wel een bakje op.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel weer. Mijn mieren hebben bijna niets meer te eten. Maar heb geen overrijp fruit om de vliegjes te lokken.
lelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:14 schreef JimmyDean het volgende:
En heeft een leuke chick
[ afbeelding ]
was zojuist dan je eerste keerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb nog nooit meegemaakt hoe dat is.
Beter nog, hij kan er maar niet aan wennen. Waarom is hij uit KLB SC weggegaan denk je?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jimmy is het niet gewend discussies te verliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |