Hoe weet je dat ik een grote tuin heb.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komen wel bij jou wonen dan.
[..]
Broertje van Rodin.
walgelijk is schelden?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Misschien niet alles persoonlijk opvatten en vervolgens beginnen met schelden dan?
[..]
Volgens mij heb jij er in elk geval niks mee te maken, dus je mag ophouden met stoken.
Ik lees alles.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
Volgens mij heb jij er in elk geval niks mee te maken, dus je mag ophouden met stoken.
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je echt klaar bent met elkaar als ouders gaat die scheiding er toch wel komen.
Uit alle voorhanden zijnde gegevens.quote:
Ik ben benieuwd naar die gegevens.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:41 schreef JimmyDean het volgende:
Uit alle voorhanden zijnde gegevens.
Jij woonde toch op soort van boerderij?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik een grote tuin heb.
Rijtjeshuis (met vrij grote tuin)quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij woonde toch op soort van boerderij?
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
http://relatie.blog.nl/on(...)-elkaar-als-gehuwden
Hoi Dirkje.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:45 schreef JimmyDean het volgende:
Relatie loopt twee keer zo vaak stuk. Duidelijk minder stabiel dus.
Hier zitten ook samenwonenden bij die helemaal (nog) geen kinderen met elkaar hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
http://relatie.blog.nl/on(...)-elkaar-als-gehuwden
Je mag wel normaal reageren.quote:
Ja, en ook huwelijken zonder kinderen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier zitten ook samenwonenden bij die helemaal (nog) geen kinderen met elkaar hebben.
En jij hebt het over stabiele gezinssituaties?
Ik vind je bewijs ook zwak. Maar daar hoor je mij ook niet over.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:48 schreef JimmyDean het volgende:
Je vraagt een bewijs, ik geef het, vervolgens kom je met zo'n reactie. Je kan ook inzien dat ik misschien wel een punt heb en dat onderkennen. Ik vind het nogal zwak overkomen.
Meng je gewoon niet in een gesprek waar je niks mee te maken hebt en wanneer je niet de behoefte hebt een zinvolle bijdrage te leveren.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind je bewijs ook zwak. Maar daar hoor je mij ook niet over.
Oke Jimmy.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Meng je gewoon niet in een gesprek waar je niks mee te maken hebt en wanneer je niet de behoefte hebt een zinvolle bijdrage te leveren.
Ga ik niet zeggen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mooi, houd ik je aan.
Wat hebben jullie gegeten vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |