abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164486056
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 01:17 schreef Moira. het volgende:

[..]

Mooi zo! Vond al dat er veel te weinig waren in NL
http://natuurbegravennede(...)atuurbegraafplaatsen
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 08:03:56 #77
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164486151
Denk een zo sober mogelijke crematie. Hoef geen bezoekers.
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 08:14:11 #78
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_164486180
Snel en explosief.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
pi_164514210
Geen idee, behalve dan dat niemand welkom is op mijn begrafenis behalve het select paar mensen die om mij geven. Zusjes en moeder. Als mijn moeder dan al gestorven is, dan zusjes Een groot deel van mijn familie zal verontwaardigt zijn. Jammer dat ik die reactie niet kan meemaken. :P
The show must go on
pi_164514266
Met mijn voeten in een emmer beton en dan van een brug afgegooid. We moeten het namelijk wel vrolijk houden
pi_164516717
Ik wil mijn uitvaart alleen maar uitstellen. Wat er op die dag gebeurt moet mijn gezin lekker bepalen. Ik ben er dan niet meer, ik krijg er geen donder van mee.
pi_164580098
Liefst word ik gecremeerd. Maar iesh haram ;(
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:36:16 #83
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_164584574
Dat verzinnen ze maar als ik dood ben. Mij interesseert het niet. :')
pi_164584593
whatever
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:05:26 #85
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_164604782
Ik wil als verrassing een stuk C4 in m'n pens laten naaien, als ik dan opgebaard lig wil ik dat iedereen rond m'n kist komt staan voor een laatste liedje zingen ofzo ( of een andere domme reden ) en dat ik dan op dat moment uit elkaar klap.

Komt er een beeldscherm naar beneden met mijn gezicht in een filmpje en schreeuw ik

" HAHA 1 APRIL !!! En nou heel gauw opgetieft stelletje aasgieren !!!! "
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_164604867
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164605568
quote:
quote:
Gemiddeld blijft er na een crematie 3 tot 4 kg as over. 1 vuurpijl kan ongeveer 120 gram as dragen. Dit betekend dat er in totaal ongeveer 30 vuurpijlen nodig zijn voor een volledige asverstrooiing. Lees verder en kom meer te weten over as verstrooien per vuurpijl
_O- en toch vind ik het een tof idee
pi_164606031
quote:
Met oud en nieuw op de kerstbomenstapel in Kijkduin verbrand worden en om 12.00 uur met 30 pijlen de lucht in, kan dat donorcodicil ook de vuilnisbak in (of de lucht, dat kan ook)
Hell To The Liars
pi_164615731
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 00:06 schreef Luuntje het volgende:
graag in een 'seed'-kist die de grond ingaat en waar uiteindelijk een boom uitgroeit.

Dit dus;
http://ballinnn.com/binne(...)incarneren-als-boom/
Ik had ook zoiets in gedachten, alleen wist ik nog niet dat dit bestond. Ik dacht aan cremeren en mijn as te mengen met het zand dat wordt gebruikt om een boom te planten.

Het lijkt me vooral geruststellend dat bekenden mij zo regelmatig kunnen opzoeken en de boom zien groeien. Eventueel kunnen ze tegen mijn boom aanzitten en luisteren hoe ze wind door de bladeren en de takken ruist.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gaantje op 17-08-2016 11:08:31 ]
One day can change everything.
pi_164616995
Klein. Zo min mogelijk mensen het liefst. Haat begrafenissen en in de belangstelling staan, zelfs na mijn dood. Heb ook weinig behoefte aan mensen op mijn begrafenis die ik verder nauwelijks spreek. Het liefst helemaal geen begrafenis; dan herdenken de mensen die me willen herdenken maar op hun eigen manier. Maar misschien is dat te egoïstisch. Het zorgt immers wel voor een soort closure.

En cremeren graag.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 20:33:02 #91
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164630005
Hoe m'n uitvaart er uit zal komen te zien hangt er erg van af hoe ik kom te overlijden. Ik heb op dit moment geen duidelijke wensen die ik mijn naasten zou kunnen vertellen, maar wetende dat ik niet lang meer te leven zou hebben zou ik waarschijnlijk wel energie steken in een goed afscheid nemen van degenen waarvan ik hou:

Helaas heb ik van dichtbij kunnen zien hoe mooi dat aangepakt kan worden: mooie locatie uitgezocht, specifieke wensen mbt eten en drinken, de muziek, de kist tot en met wekenlange voorbereiding treffen om nog voor het overlijden iedereen die belangrijk voor haar was iets persoonlijks mee te geven.

Geen idee of ik dat ook allemaal kan opbrengen als het moment daar is...Sowieso zou ik een aantal nummers uitkiezen die van toepassing zouden zijn op de band die ik met specifieke personen heb, waarschijnlijk zonder uitleg voor de anderen die aanwezig zijn aangezien dat saluut een persoonlijke zal zijn.

Als ik straks onder een bus fiets of wat dan ook dan heb ik er vertrouwen in dat mijn meest naaste mensen in mijn leven wel een beeld van mijn uitvaart hebben waar ik ook wel mee kan leven (nou ja leven... je snapt het wel :+ )
pi_164637565
Ik wil sowieso gecremeerd worden. Ik wil dat mijn uitvaart aan het eind van de dag plaats vindt in de kleine aula van crematorium Daelwijck.

Als iedereen net heeft plaatsgenomen wil ik dat 'Willeke Alberti - Samen Zijn' wordt gedraaid. Daarna ruimte voor een spreker. Dan 'Eric Clapton - Tears in Heaven'. Vervolgens weer ruimte voor een spreker. En dan als afsluiting: 'MaryMary - Can't give up now'. Dan krijgt iedereen de gelegenheid om afscheid te nemen alvorens zij zich richting het restaurant begeven voor de condoleance. In het restaurant zal er bittergarnituur worden geserveerd (en er zal ook alcohol geschonken worden). Na de condoleance is iedereen van harte welkom in Bistro Belle in Oud-Zuilen om samen te eten, drinken, lachen, huilen, dansen en veel mooie herinneringen te delen en te maken. Als iedereen binnen is zal er om stilte worden gevraagd en zal 'Ramses Shaffy - Zing, Vecht, Huil, Bid, Lach, Werk En Bewonder' worden gedraaid waarna mijn broer een brief, die ik heb geschreven aan mijn nabestaanden, zal voordragen. Hierna zal er geproost worden op het leven en op de verbondenheid.

Dan zal een DJ beginnen te draaien, het buffet worden geopend en de viering van het leven beginnen!
pi_164642562
quote:
2s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 16:55 schreef Postbus100 het volgende:
In ieder geval geen witte bolletjes met ham en kaas :r . Doe dan maar een broodje kroket of iets luxere broodjes (met sla en kaas/vleeswaren). En liever ook geen nazit in een kring. Een nazit is prima, maar de vorm van een kring vind ik afschuwelijk. Voor de rest zoeken ze het maar uit wat ze prettig vinden.
Oh verschrikkelijk ja.

Pas een begrafenis van een vegetariërs gehad, daar serveerden ze ook bolletjes met ham. Beetje jammer wel. :')
pi_164643265
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 00:33 schreef madam-april het volgende:
bittergarnituur
Welke snacks heb je precies voor ogen? Kaassauffle's ook? Vlammetjes? :9~ En sauzen ????
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:22:37 #95
78918 SeLang
Black swans matter
pi_164645011
Ik raak zoek ergens in de wildernis en mijn lichaam wordt opgegeten door een zeldzame gier. Pas na een jaar ofzo beginnen mensen mij te missen, aangezien ze het van mij wel gewend zijn dat ik regelmatig maanden achter elkaar op reis ben zonder telefoon / internet dus niemand vindt het raar dat ze niets van me horen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 18 augustus 2016 @ 13:43:17 #96
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164647825
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:22 schreef SeLang het volgende:
Ik raak zoek ergens in de wildernis en mijn lichaam wordt opgegeten door een zeldzame gier. Pas na een jaar ofzo beginnen mensen mij te missen, aangezien ze het van mij wel gewend zijn dat ik regelmatig maanden achter elkaar op reis ben zonder telefoon / internet dus niemand vindt het raar dat ze niets van me horen.
Sky funeral :D
pi_164649069
Geen idee hoe mijn uitvaart er uit ziet. Ik neem aan dat ik niet kom klagen als er iets fout gaat.
Tenminste, ik heb nog nooit iemand uit zijn kist omhoog zien gaan en roepen dat er iets fout gezegd of gedaan was.

Maar ik heb wel een paar verzoeken en ideeën:

- Het lichaam is slechts een schil. Ontdoe je er van hoe je maar wilt.
- Zo weinig mogelijk kosten. Nabestaanden zo weinig mogelijk financiële last geven. Als er nou per sé een kist moet, dan de aller aller aller goedkoopste kist die er maar bestaat. Kun je het lichaam legaal dumpen in een vuilniszak van de Action, dan moet je dat vooral doen.
- Geen herinneringsteken dat je kunt/moet bezoeken of onderhouden ergens op een kerkhof. Het leven gaat door. De planeet gaat er geen seconde langzamer van draaien, omdat ik er opeens niet meer op rond spring. Als ik belangrijk genoeg was voor je herinner je me zo ook wel of heb je ergens een foto.
- Wat de nabestaanden zelf maar willen. Willen ze een herdenking? Doe maar. Maakt mij echt niet meer uit. (zie eerste zin). Willen jullie een rock concert ter ere van mij? Wat je wilt. Willen ze op mijn kist dansen? No problemo. Vrienden mogen mijn kist vasthouden. Vijanden mogen er in pissen. Als je je daardoor wat beter voelt, vooral doen.
- Ga door met van het leven genieten. Jullie leven stopt niet omdat ik er niet meer ben.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mr_Belvedere op 18-08-2016 14:52:31 ]
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_164698170
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:49 schreef habitue het volgende:

[..]

Welke snacks heb je precies voor ogen? Kaassauffle's ook? Vlammetjes? :9~ En sauzen ????
Kaasstengels, mini-kaassoufflés, vlammetjes, bitterballen, mini-frikandellen, mini-loempias & kipnuggets. :P

Mayonaise, mosterd, barbecuesaus, ketchup en curry.. :P
pi_164698542
Nummers die ik wil:
1. Beautiful - eminem
2. Knockin on heavens door - gun n roses
3. Hells bells - ac dc

Veder moet iedereen dönner kunnen eten op mijn begrafenis.
Ik nodig alleen mijn ouders(zonder nieuwe partner) uit en mijn oom en tante.

Ik wil in mijn graf meenemen:
Horloge
Gameboy advance
Oordoppen
1 gram wiet

Ik wil deze kleding aan:
Een vintage shirt (liefst een rapper)
Lichte blauwe broek
Jordans of yeezys
En een dure ketting

Veder wil ik ook dat ik wordt begraven in japan.
pi_164707823
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 00:39 schreef 6star6lord6 het volgende:
ik wordt begraven
quote:
Ik wil in mijn graf meenemen:
i een boek over spelling?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')