quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:24 schreef Cue_ het volgende:
Wat voor concrete zaken heb je nu al voor de invulling? Want ondertussen heb je al een paar maanden gehad om er over na te denken.
- welke plaatsen in NL voldoen aan je wensen om te wonen
- Op welke plaatsen reageer je op woningen
- Op hoeveel vacatures per week reageer je?
- In welke steden zijn deze vacatures?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:27 schreef Lienekien het volgende:
Jaaaaah! Deel twee! Ik ben weer van de partij.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Oké. Dus je gaat pas reageren op een woning in een voor jou relevante regio wanneer je daar een vacature vindt? Niet nu, nu je weet dat daar de meeste banen voor je zijn? Maar pas als de woningnood aan de man is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je me die redenatie uitleggen?Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Stop je pogingen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:29 schreef Toto69 het volgende:
Als je ECHT interesse hebt in het buitenland wil ik je best wat tips/ideeen geven (en met mij vele anderen waarschijnlijk) maar dan moet je er wel eens wat mee doen
Bespaar je de moeite, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:29 schreef Toto69 het volgende:
Als je ECHT interesse hebt in het buitenland wil ik je best wat tips/ideeen geven (en met mij vele anderen waarschijnlijk) maar dan moet je er wel eens wat mee doen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Oftewel van alle steden die er zijn in heel nederland, reageer je er maar op 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk je ook naar de buurtplaatsen daaromheen (die een treinstation hebben) ? Of enkel op de grote stad?
Maar de vacatures waar je wel op gereageerd hebt zijn in de steden...?
En kijk je ook verder dan die steden, want het kan niet zo zijn dat er niets is in heel nederland.
Ja, ik kan er nu al gaan wonen (mocht ik wat vinden) maar dan teer ik op mijn spaargeld. Beter dus pas vaart maken als ik een contract in handen heb en ik bijvoorbeeld over een maand kan beginnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oké. Dus je gaat pas reageren op een woning in een voor jou relevante regio wanneer je daar een vacature vindt? Niet nu, nu je weet dat daar de meeste banen voor je zijn? Maar pas als de woningnood aan de man is?
Kun je me die redenatie uitleggen?
En hij gaat pas op een vacature reageren als hij er een woning heeft...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:28 schreef Copycat het volgende:
Dus je gaat pas reageren op een woning in een voor jou relevante regio wanneer je daar een vacature vindt
Ga op pad met Deezertje, chicks scorend, succes gegarandeerd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:30 schreef Harvest89 het volgende:
Ik vind de op wel herkenbaar.
Ben nu 27, en ik weet ook vaak niet wat ik met mijn leven aanmoet.
Ik heb twijfels bij alles wat ik doe.
Ik heb trouwens wel een baan, en een huurwoning etc.
Maar het is op het moment allemaal extreem saai.
Ik heb een avontuur nodig.
Een avontuurtje!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:30 schreef Harvest89 het volgende:
Je bent ondertussen al maanden aan het zoeken, dus zo ergens een huis vinden gaat nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:30 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ja, ik kan er nu al gaan wonen (mocht ik wat vinden) maar dan teer ik op mijn spaargeld. Beter dus pas vaart maken als ik een contract in handen heb en ik bijvoorbeeld over een maand kan beginnen.
Nou, dat gaat straks echt van een leien dakje ...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:30 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ja, ik kan er nu al gaan wonen (mocht ik wat vinden) maar dan teer ik op mijn spaargeld. Beter dus pas vaart maken als ik een contract in handen heb en ik bijvoorbeeld over een maand kan beginnen.
Waarom is het saai? Je hebt een baan en een woning?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:30 schreef Harvest89 het volgende:
Verwachtte je dan dat een baan en een woning hebben je leven leuker zou maken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:32 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Waarom is het saai? Je hebt een baan en een woning?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |