Verslaafd is verslaafd blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Je zou denken dat hij geleerd heeft van z'n eerdere fouten.
u vraagtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed, hopelijk scoren de dames er nog wat extra, voor doelsaldo.
duurt wss weer 4 jaar voor ik dit weer zie, maar tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:15 schreef skysherrif het volgende:
heerlijke shot, nog verbazend mooie sport zo nu en dan dat handbal
Als er ook gemixte teams zijn lijkt het me een prima sport om zelf te doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:15 schreef skysherrif het volgende:
heerlijke shot, nog verbazend mooie sport zo nu en dan dat handbal
Ik denk dat ik veel de confrontatie aanga als aanvallerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als er ook gemixte teams zijn lijkt het me een prima sport om zelf te doen.
Je bent wel op olympisch niveau waardeloze posts aan het maken he.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:16 schreef Joezi het volgende:
Wat een domper zeg, gun het NOC*NSF geen medaille meer
Dit is niet de eerste keer dat ze m naaienquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Je bent wel op olympisch niveau waardeloze posts aan het maken he.
Gewoon negeren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gras is groenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hou op. Hij naait zichzelf vooral.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat ze m naaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |