Geen idee, gebruik altijd Tinypic.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:36 schreef ToT het volgende:
Ik snap trouwens geen fuck meer van imgur. Ik krijg steeds die linkjes met dat "blob" er in.
is dit een 'zoek de alien' plaatjequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben ook al contact gemaakt met de wereldleiders door zich incognito onder de reguliere wereldbevolking te mengen...althans dat dachten ze!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
is dit een 'zoek de alien' plaatje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thx!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn post net ge-edit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:22 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Hoe heb je die schedel gemaakt dan?
zeer mooi gedaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb mijn post net ge-edit.
Gewoon googlen op "Alien skull".
Uiteraard wel flink aangepast!
Thx!quote:
ja klopt goed materiaal is het halve werk, en dat is vaak ff zoeken..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx!
Ja ik denk dat ik die schedel handmatig ook redelijk zo had kunnen maken, maar er is genoeg goed bronmateriaal te vinden; scheelt tijd en het eindresultaat is uiteraard ook wel beter daarmee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |