Ik kan je helpen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ben op zoek naar zakelijke kleding maar het valt vies tegen
mantelpakjes niet vereist maar wel gewoon degelijk voor kantoor. En ik wil er daarnaast ook niet oud/truttig/etc uit zien. Op zalando wel wat toffe Engelse merken gezien maar het blijft lastigquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan je helpen.
Wat is de dresscode
Heb je baan gevonden?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ben op zoek naar zakelijke kleding maar het valt vies tegen
zo iets jaquote:
Sorry er was volleybal op tvquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb Sof nog wel een selfie ge-dmt
Wat versta je hier onderquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:38 schreef Flippiee het volgende:
En ik wil er daarnaast ook niet oud/truttig/etc uit zien
shoulderpadsquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mantelpakjes niet vereist maar wel gewoon degelijk voor kantoor. En ik wil er daarnaast ook niet oud/truttig/etc uit zien. Op zalando wel wat toffe Engelse merken gezien maar het blijft lastig
Het kan wel, maar het is toch net een beetje overdressed eigenlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan altijd mantelpakje doen toch, sla je plank nooit mee mis.
Dat zie je nog steeds wel in zeker matequote:
Ja, maar ik vind veel daaronder er vaak echt schooier uitzienquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:54 schreef Flippiee het volgende:
Het kan wel, maar het is toch net een beetje overdressed eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |