abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164333259

quote:
Viola Holt: ‘Ik ben nu een bekende kunstenares’

Viola Holt, bekend van de vroegere 5 Uur Show, is tegenwoordig een bekende kunstenares. Dat zegt de oud-tv-ster in weekblad Story. Na haar tv-carrière ging Holt onder meer aan de slag als Reiki-master en als styliste in een meubelzaak. Nu heeft ze weer een nieuwe job. “Een maand geleden deed iemand iets voor mij, dat ik nooit meer zal vergeten. Ik plaatste een schilderij dat ik gemaakt had op Facebook. Iemand zag dat en kort daarna kreeg ik de opdracht om twaalf doeken te maken.“
Het gaat volgens Holt om doeken van twee bij twee meter. “Zo’n grote schildersopdracht heb ik nog nooit gehad“, zegt ze.

Holt ziet het als een enorme stap in haar carrière als kunstenares. “Het heeft ervoor gezorgd dat ik dankzij mijn opdrachtgever van een amateurschilder opeens bekende kunstenares ben geworden!”

Ze is er trots op dat ze nu een bekende kunstenares is. “Dat is toch wel bijzonder op je 66ste.”
pi_164333344

:')
Heeft ze dat broddelwerk al verkocht? Zo nee, dan moet ze niet zo hoog van de toren blazen.
´
  maandag 8 augustus 2016 @ 16:42:20 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_164333602
Dus ze krijgt via Facebook de opdracht voor twaalf doeken en ziet dat als bewijs van haar positie in de kunstenaarswereld? Oké.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_164333664
Ze wou haar tieten nieuw vestje laten zien.

´
pi_164333823
Volgens mij is ze niet 100%...

8)7 8)7 8)7
pi_164333868
Nee, Vijool zuipt ook teveel _O- :W
´
pi_164337263
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 16:35 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]

Heeft ze dat broddelwerk al verkocht? Zo nee, dan moet ze niet zo hoog van de toren blazen.
Ik ben bij het opruimen van de zolder weleens een knutselwerkje van +/ groep 4 tegen gekomen dat hier veel van weg had. Heb het maar weg gegooid. :+
pi_164338257
quote:
[ afbeelding ]

Doet me denken aan wat die Virginia deed met haar 'kunst"werken :')
pi_164351682
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2016 16:42 schreef Copycat het volgende:
Dus ze krijgt via Facebook de opdracht voor twaalf doeken en ziet dat als bewijs van haar positie in de kunstenaarswereld? Oké.
En als je nu regelt dat ze 12 jonge meiden scharrelt die voor haar gaan 'werken dan noemt ze zich zeker "madam"
pi_164352605
Ze zal ook wel flink in de Prive worden gepromoot.
Evert Santegoeds en Jan Uriot verafgoden haar en vinden haar helemaal geweldig :)
pi_164355789
Fiool :r
pi_164356520
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2016 16:42 schreef Copycat het volgende:
Ja, nu is ze eindelijk een bekende kunstenares <3 Niet een gewaardeerde, een gelauwerde of een invloedrijke, maar een bekende kunstenares.
pi_164357105
oh jee, concurrentie voor (like a) vursjien!
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 augustus 2016 @ 00:59:23 #14
22592 crew  Ole
pi_164415942
Zou Theo de opdracht hebben gegeven?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 augustus 2016 @ 01:04:44 #15
22592 crew  Ole
pi_164416060
wat een vreselijk geneuzel trouwens op haar facebook
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_164420059
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 01:04 schreef Ole het volgende:
Ze is er maar druk mee, met dat Water Splash.
pi_164420148
Wat een gedrocht. Dat tong80 daar ooit nog bovenop heeft gelegen..
pi_164420422
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 01:04 schreef Ole het volgende:
Volgens mij mankeert haar van alles, en dit is oprecht bedoeld.
Paranoia, bordeline, narcisme....
pi_165719651
Iemand benieuwd naar haar kunstjes?

José Hoebee :') en Nicole de Bouvier [''verwaarloosde'' dochter van Jan, wannabe 'kunstenares' en opvang voor moeders die op de vlucht zijn voor Jeugdzorg [....]

Tevens kun je zien waar en hoe Holt d'r inspiratie vandaan haalt..;

0.6 uur wakker en op.Lekker in mn uppie in alle vroegte op een bankje bij het Gooimeer gezeten, gedichtje geschreven, warme choco met cognac [.]
Heerlijk met een whiskeytje erbij...[..]

Doek 3 staat klaar, vanavond eerst veel nadenken.Welke nu? Thats the question. Ik neig naar Deep Sea, n.a.v. de prachtige docu over de Titanic die ik ook nog zag... :') [..]
Man neemt biertje en gaat studio sport kijken.Vertederend vind ik dat altijd.

bron FB
´
pi_165720783
Tja, de grap is dat haar hele Facebook-pagina vol staat met wijze positieve leefspreuken die lijnrecht tegenover haar echte gedrag staat, het is en blijft namelijk een vals wijf die zichzelf ziet als een supermoeder Theresa.
Ze heeft echt een totaal verkeerd zelfbeeld van zichzelf.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 14:11:27 #21
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_165749444
quote:
[ afbeelding ]

Dat deden we vroeger ook met zo'n verfcentrifuge op de Fancy Fair op school :D :
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_165770076
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:11 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat deden we vroeger ook met zo'n verfcentrifuge op de Fancy Fair op school :D :
[ afbeelding ]
Ohja! Haha. Kan het me weer herinneren. Dát waren nog eens tijden! *O*
´
  † In Memoriam † woensdag 5 oktober 2016 @ 15:13:42 #23
368283 ato
pi_165770651
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 09:04 schreef DrDentz het volgende:
Wat een gedrocht. Dat tong80 daar ooit nog bovenop heeft gelegen..
Hahaha
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 5 oktober 2016 @ 15:14:39 #24
368283 ato
pi_165770667
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 23:19 schreef hunter2011 het volgende:
Tja, de grap is dat haar hele Facebook-pagina vol staat met wijze positieve leefspreuken die lijnrecht tegenover haar echte gedrag staat, het is en blijft namelijk een vals wijf die zichzelf ziet als een supermoeder Theresa.
Ze heeft echt een totaal verkeerd zelfbeeld van zichzelf.
Het is ook een vreselijk wijf, Catherina Keijl en zij hebben toch ook onenigheid?
Life can be a bitch, so like it..
pi_165776662
quote:
De vete tussen Keyl en Holt. Heerlijk

Column Sylvia Witteman

Zonder mediacourant.nl had ik het óók niet geweten, maar Catherine Keyl maakt wat mee, de laatste tijd. Van de week werd ze 'ernstig bedreigd' bij een tramhalte door een meisje waar Catherine naar stond te kijken omdat ze 'hele mooie kleren aanhad'. Dat meisje, - 'Ik denk een Marokkaans meisje', aldus Keyl -, had daarop gezegd: 'Kijk godverdomme voor je, anders maak ik je af'.

Begrijpelijkerwijs was Catherine van streek, en verklaarde desgevraagd 'dat dit soort gedrag niet door de beugel kan in Nederland' (in tegenstelling tot diverse andere landen). Ach, shit happens. Maar toen las ik de laatste alinea van het artikeltje: 'De identiteit van de dame die Keyl bedreigde is niet bekend. Het is niet ondenkbaar dat het gaat om een vermomming van Viola Holt. Zij is ook wel eens gespot met een hoofddoekje om.'

De identiteit van de dame die Keyl bedreigde is niet bekend. Het is niet ondenkbaar dat het gaat om een vermomming van Viola Holt. Zij is ook wel eens gespot met een hoofddoekje om

Nou ja zeg! Ik ben slecht thuis in de showbizzwereld, maar ik had Viola Holt en Catherine Keyl altijd ingeschat als hartsvriendinnen, een soort onafscheidelijke twee-eenheid, net als Nick en Simon, van wie ik overigens heel lang heb gedacht dat ze broers waren, en dat zíjn ze niet. (Ik ben er trouwens pas onlangs achter gekomen dat het zangers zijn, en geen voetballers. Ik hoor het hoongelach van mijn kinderen nog nagalmen.)

En nu zou Viola Holt zich, vermomd met hoofddoek, tegen Catherine Keyl gekeerd hebben? Het duizelde me. Ongerust raadpleegde ik Google en ja hoor: 'Viola en Catherine kibbelen er op los', 'Viola en Catherine ruzieën lekker dóór', 'Viola haalt opnieuw uit naar Catherine'; het leek de Dolle Tweeling-reeks wel. Waar de vete precies op is gebaseerd, werd me niet duidelijk. Ik las iets over botsende astrologische tekens, en ook had Viola Catherine eens 'een slang met gordelroos' genoemd, een exotische beschimping, die ik toch levendig voor me zag.

Het leven ging door, en ik vergat de affaire. Tot ik gisteren wéér die mediacourant onder ogen kreeg. Catherine was in haar Parijse hotel beroofd! 'Toen ik aan het ontbijt zat viel me een raar geklede man op. Geen Fransman en geen toerist, dat was duidelijk', aldus la Keyl, die desondanks met haar stomme kop haar portemonnee op tafel liet liggen toen ze naar het buffet liep. 'Omdat ze de zaak toch niet helemaal vertrouwde keek Keyl om', aldus Mediacourant.nl. 'En ja hoor, man weg, en portemonnee weg.'

Mij was het meteen duidelijk. Die man met die rare kleren, dat was natuurlijk óók Viola Holt! In vermomming! En dat snapt Catherine Keyl natuurlijk ook wel! Nu zal ze wel wraak móéten nemen! Maar hoe? Ik ben zó benieuwd!

Heerlijk. Het wordt een lange, hete herfst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')