Oke kom zo wel weer dan.quote:
Als je nou gewoon juist het eten in kleine beetjes verdeeld over de hele dag. Echt stukkkkken beter voor de lijn dan een paar (grote) maaltijden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar 't is m`n middag eten. En meer zal ik toch niet eten tot het avondeten, en na het avondeten eet ik niets meer.
Ik schrans altijd gewoon s' avonds bij een all you can eat en eet de rest van de dag niksquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je nou gewoon juist het eten in kleine beetjes verdeeld over de hele dag. Echt stukkkkken beter voor de lijn dan een paar (grote) maaltijden.
Jij bent idd ook niet de meest slanke.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik schrans altijd gewoon s' avonds bij een all you can eat en eet de rest van de dag niks
en een beetje nadenken bij wat je dan naar binnen schuift is ook aan te radenquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je nou gewoon juist het eten in kleine beetjes verdeeld over de hele dag. Echt stukkkkken beter voor de lijn dan een paar (grote) maaltijden.
ja, tostis met ham en kaas is niet echt handig idd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en een beetje nadenken bij wat je dan naar binnen schuift is ook aan te raden
Wel zin in nuquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, tostis met ham en kaas is niet echt handig idd.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent idd ook niet de meest slanke.
Ja, ik ook. Maar neem maar een maisbroodje met gewoon kaas.quote:
met curry waarschijnlijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, tostis met ham en kaas is niet echt handig idd.
Is dit een metafoor of trek jij echt tosti's openquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar neem maar een maisbroodje met gewoon kaas.
Lekker altijd als je zo'n tosti opentrekt en al die kaasdraden enzo ziet hangen
Ook dat nog...quote:
Gewoon metafoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dit een metafoor of trek jij echt tosti's open
jij bent gewoon een beetje apartquote:
Vind het niet zo lekker als m'n tosti uit elkaar getrokken wordtquote:
Tim Curry > Ketchupquote:
Ook metafoor of is er altijd iemand in je buurt die jouw tostisopentrekt?quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind het niet zo lekker als m'n tosti uit elkaar getrokken wordt
Goed dat je dat weet af te leiden van mijn voorkeur voor ketchupquote:
It > Bassiequote:
echt hequote:Op maandag 8 augustus 2016 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed dat je dat weet af te leiden van mijn voorkeur voor ketchup
Neequote:
Heb een persoonlijke tosti-opentrekkerquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook metafoor of is er altijd iemand in je buurt die jouw tostisopentrekt?
Damnquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een persoonlijke tosti-opentrekker
Die ziet er niet best meer uit.quote:
Ik zal het in gedachten houdenquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Als hij niet meer bevalt dan voel ik mij aanbevolen.
Bedankt. Ik gebruik geen medische handschoentjes btw. Gewoon blote zweetvingers. Weet niet of dat nog wat uitmaakt verder.quote:
Jij ook nietquote:
Het is niet ongezonder dan een brood met kaas, maar dat is al ongezond. En het zijn vaak de sausjes die erbij komen inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:06 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom is een tosti eigenlijk ongezond? Gewoon een boterham met kaas is ook niet slecht. Komt het omdat de moleculen in de kaas omgezet worden bij het smelten?
Godsamme nootquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankt. Ik gebruik geen medische handschoentjes btw. Gewoon blote zweetvingers. Weet niet of dat nog wat uitmaakt verder.
;Pquote:
Dit. Volgens mij is een tosti met kaas, gewoon zo naturel, niet ongezonder dan een broodje kaas.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is niet ongezonder dan een brood met kaas, maar dat is al ongezond. En het zijn vaak de sausjes die erbij komen inderdaad.
;squote:Op maandag 8 augustus 2016 12:07 schreef Chloroform het volgende:
Gewoon hele dag rijstwafels met gerookte kipfilet eten
meen je johquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is niet ongezonder dan een brood met kaas, maar dat is al ongezond. En het zijn vaak de sausjes die erbij komen inderdaad.
brood met kaas is niet ongezondquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als hij daadwerkelijk alleen die twee tosties en avondeten zou eten zit hij qua kcal ook nog wel redelijk denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij ook niet
Ahaha
Hoe is het met je tamagotchi
Jawel schele henk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
brood met kaas is niet ongezond![]()
Ja wit brood misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |