Nohquote:
Voor Mapima heel veelquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, wat is daar zo bijzonder aan dan?
Dat je daar havo voor moet hebben gedaan of mbo4.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk ik ook jaquote:
ken zulke moeilijke woorden nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nou aangezien de invulling daarvan vrij interpretabel is kan dat prima
Ok, dat is wel karig.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het enige verhaal dat ik ken is de barmhartige samaritaan en het verhaal waarbij de koning het kind van "twee moeders" doormidden wil hakken
Netjes.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
NohMoesten toevallig dezelfde kant op, dus op station en in de trein, heeft me nog een gratis lift opgeleverd aangezien de laatste bus op het eindstation al vertrokken was
waarom zou je radicalisering in de hand werken?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Netjes.
Ik heb zin om een keer te blowen maar ik durf niet naar de shop...
Nee, Hij werd boos op de marktlui die van het tempelplein een rovershol hadden gemaakt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en jezus werd woest op een markt
ik wil datura doen maar weet niet waar ik dat kan kopenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Netjes.
Ik heb zin om een keer te blowen maar ik durf niet naar de shop...
Dit is in verste verte niet grappigquote:
Weet niet, nog nooit geweest. Autistische aanval en shit!quote:
Godverdomme zegquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:27 schreef Chloroform het volgende:
Kan iemand die hersenbloeding wegsturen
Sicke flowquote:
ligt eraan door wiens ogen je kijktquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee, Hij werd boos op de marktlui die van het tempelplein een rovershol hadden gemaakt.
Je bent mod, je hoort te zeggen dat ze normaal moet doen. :S Echt verkeerd signaal dit.quote:
Haha naja, opzich snap ik t wel, maar je hebt sommige shops dat zijn echt tuig verzamelplaatsen en andere zijn bizar netjes. In Eindhoven is er een die lijkt wel op de lobby van een hotelquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
Weet niet, nog nooit geweest. Autistische aanval en shit!
Hoe bedoel je rovershol?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee, Hij werd boos op de marktlui die van het tempelplein een rovershol hadden gemaakt.
Ja plsquote:
Ja, die kooplui zouden inderdaad iets anders hebben opgeschreven.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ligt eraan door wiens ogen je kijkt
Zeg, matig hoopje kloon, de vlog KLB is een paar deuren verder op, FLIKKER OP MET MAURI.quote:
Goeie. Had er volgens mij met haan ooit een aansteker gekochtquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:29 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Haha naja, opzich snap ik t wel, maar je hebt sommige shops dat zijn echt tuig verzamelplaatsen en andere zijn bizar netjes. In Eindhoven is er een die lijkt wel op de lobby van een hotel![]()
Loop er anders eens langs en kijk eens hoe het er binnen uit ziet
DOE DIT HIER:quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:30 schreef IDkaart het volgende:
Ze checkt niet eens uit van de trein.
Dus je bent slimmer dan zij?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:30 schreef IDkaart het volgende:
Ze checkt niet eens uit van de trein.
Doe eens aardiger tegen mapima, in de paint waren jullie een leuk koppelquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zeg, matig hoopje kloon, de vlog KLB is een paar deuren verder op, FLIKKER OP MET MAURI.
Mja Haanquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Goeie. Had er volgens mij met haan ooit een aansteker gekocht![]()
![]()
![]()
Is een hele kleine shop.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus je bent slimmer dan zij?
Die paint was geniaal man.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Doe eens aardiger tegen mapima, in de paint waren jullie een leuk koppel
Kijk hem de concurrentie haten dan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zeg, matig hoopje kloon, de vlog KLB is een paar deuren verder op, FLIKKER OP MET MAURI.
Niet echt mijn ding.quote:
DIE WACHT OP JOU IN DIT TOPIC:quote:
Je kan hem zelf toch wel bereiken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens het verhaal werd er op het tempelplein gehandeld en werd er geld verdiend aan offerdieren en zo. Dat was volgens Jezus schijnbaar te vergelijken met een rovershol.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je kan hem zelf toch wel bereiken?Oja klopt maar ik dacht dat hij daar wifi heeft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Braadrolquote:
Ooh ja die is leuk maar veel te duur weer!quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2016/7HZ_0666_020R.jpg]&set=key[rotate],value[0.1]&set=key[width],value[3698]&set=key[height],value[4323]&set=key[x],value[703]&set=key[y],value[478]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&set=key[hmver],value[0]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
LeukMaar 80 euro
(bij de H&M)
Of met 5 euro op zak voor 50 euro wegzuipen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mja HaanDie zou een crackhol nog binnen lopen om te vragen of ze iets over hebben
Maar zou gewoon ff gaan kijken, vaak zijn die verkopers heel vriendelijke mensen.
Ja die serie was echt baasquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:33 schreef IDkaart het volgende:
Weet iemand waar je "Help mijn kind is te dik 2011" kan bekijken met Enrico? Die serie was zo goed.
Ik kijk nu op Youtube maar ik vind alleen reclame voor andere series over dikke kinderen:
Open er een topic overquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:33 schreef IDkaart het volgende:
Weet iemand waar je "Help mijn kind is te dik 2011" kan bekijken met Enrico? Die serie was zo goed.
Ik kijk nu op Youtube maar ik vind alleen reclame voor andere series over dikke kinderen:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |