Waarom ga je daten als je vrijdag gaat verhuizen naar de andere kant van de wereldquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan krijg je ook geen foto van mijn date
Waarom zou ik meerdere dates hebben met iemand die ik niet knap vindquote:
Ja dat is wel zo, maar "tuurlijk is hij knap"quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou ik meerdere dates hebben met iemand die ik niet knap vind
hoezoquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar "tuurlijk is hij knap"
dat laatste voornamelijk idd. de eerste keer beviel wel, dus nu komt ie naar groningenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom ga je daten als je vrijdag gaat verhuizen naar de andere kant van de wereld
of is het een seksdate
Ja, maar dat was dan maar een datequote:Op maandag 8 augustus 2016 17:05 schreef JimmyDean het volgende:
Je zou ook wel eens een lelijke kerel gedate hebben of niet?
ohhhquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat laatste voornamelijk idd. de eerste keer beviel wel, dus nu komt ie naar groningen
quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar dat was dan maar een date
Ik kon toch niet raden dat het een volgende date wasquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar dat was dan maar een date
ja, ik heb zn ticket al betaaldquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ohhh
komt ie de volgende keer naar de VS?
oh sorryquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Ik kon toch niet raden dat het een volgende date was
Ja, ik krijg graag preciese informatie, zodat ik een goed beeld kan vormen van het liefdesleven van anderen.quote:
ach zelfdequote:Op maandag 8 augustus 2016 17:08 schreef Etsu het volgende:
ik ga zondag weg trouwens, sof. niet vrijdag
nee hoor, want vrijdag ben ik gwn nog op fok en kunnen we gezellig praten, zondag kan dat niet.quote:
dan moet je daar duidelijker naar vragenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, ik krijg graag preciese informatie, zodat ik een goed beeld kan vormen van het liefdesleven van anderen.
Zal even een vragenlijst samenstellen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
dan moet je daar duidelijker naar vragen
Jammer, dan ben ik erg benieuwd naar Sof's vragenlijst.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, sorry. Moet prioriteiten stellen hè.
ik ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer, dan ben ik erg benieuwd naar Sof's vragenlijst.
Oh het was eigenlijk maar een grapje.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer, dan ben ik erg benieuwd naar Sof's vragenlijst.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh het was eigenlijk maar een grapje.
Sof, hoeveel kerels heb je geneukt?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:15 schreef Etsu het volgende:
Zo komen we natuurlijk nooit iets te weten of Sof's liefdesleven
That's me.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Perfect. Heel erg doelgericht, concreet en duidelijk.
nou ja danquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sof, hoeveel kerels heb je geneukt?
Dus dan moet ik dat ook maar doenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Etsu en ik hebben het ook wel eens hier gepost.
Jij hoeft helemaal niks te doen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus dan moet ik dat ook maar doen
okequote:Op maandag 8 augustus 2016 17:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij hoeft helemaal niks te doen.
Dat zou ik wel eerlijk vinden, ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus dan moet ik dat ook maar doen
Zit ze bij een studentenvereniging? Dan wel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Zouden het er veel zijn?
maar van mij welquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:26 schreef supersof het volgende:
ik hoefde geen antwoord te geven van jimmy
Maar het mag welquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:26 schreef supersof het volgende:
ik hoefde geen antwoord te geven van jimmy
Ik vind het aantal van Etsu veel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:28 schreef supersof het volgende:
wat vinden jullie veel
ik durf het niet te zeggen
In totaal?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:28 schreef JimmyDean het volgende:
Etsu is wel een slet trouwens, op hoeveel zit jij nu?
quote:
playerquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
15 had je in maart, heb even gemycroft.
Link.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
15 had je in maart, heb even gemycroft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |