jaquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zat aan tafel en was het zat dus probeerde hem te slaan en raakte hem een beetje
toen nog een paar keer mis geslagen en toen weer een keer raak (hij vloog niet meer zo goed)
en toen lag hij op tafel en heb ik hem plat gedrukt met een plastic tas
Spannende dingen maak jij mee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zat aan tafel en was het zat dus probeerde hem te slaan en raakte hem een beetje
toen nog een paar keer mis geslagen en toen weer een keer raak (hij vloog niet meer zo goed)
en toen lag hij op tafel en heb ik hem plat gedrukt met een plastic tas
jaquote:
Smakelijk eten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
ik ga nu nasi van mijn vader eten
(hij heeft het gemaakt)
Hij was echt irritantquote:
ik alleen insectenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik vermoord dieren
Maar niet elke dag
oh het was nog niet warm genoegquote:
wat ga je er doen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:59 schreef supersof het volgende:
ik ga morgen naar nijmegen
paxcon vindt dat denk ik heel leuk
dat zeg ik pas als pax er isquote:
hij is de enige die het interessant vindtquote:
nee hoor, ik vind het ook erg interessant want ik vraag toch wat je er gaat doenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is de enige die het interessant vindt
ik ga een youtuber ontmoetenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor, ik vind het ook erg interessant want ik vraag toch wat je er gaat doen
ohja dat heb je al verteld in het begin van dit topicquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga een youtuber ontmoeten
klinkt echt lame
Ik denk dat Loka dit ook leuk vindt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga een youtuber ontmoeten
klinkt echt lame
dat heb ik helemaal niet verteldquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ohja dat heb je al verteld in het begin van dit topic
waarom noem je niet gewoon het beestje bij de naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |