Die ontkende toch gewoon de kwantumfysica omdat die niet uit te leggen viel met wiskunde die je op de middelbare school krijgt voorgekauwd?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Rudeonline komt eindelijk op televisie.
Hij had vooral een probleem met algemene relativiteit, meen ik me te herinneren.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die ontkende toch gewoon de kwantumfysica omdat die niet uit te leggen viel met wiskunde die je op de middelbare school krijgt voorgekauwd?
Twee punten, het ging over de Amerikaanse variant en het budget. Vergelijk wat je wil, ik vind de Amerikaanse variant beter, maar voor de gemiddelde kijker doet het er geen bal toe.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je een vergelijk trekt is het natuurlijk wel degelijk relevant. Het ging niet om de vraag of ZML wel of niet grappig was, maar hoe het zich verhield tot de Amerikaanse variant.
Waarom zou de vraag of er een of meer goden zijn een wetenschappelijke zijn?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:43 schreef luxerobots het volgende:
Zwakke discussie trouwens dit.
Omtrent godsdienst, maar waar haal je dan je vreugde vandaan? Dat is toch een andere kwestie. Er is een god, of niet. Dat is een wetenschappelijk vraag, en dan gaat het erover waar je je vreugde vandaan haalt.
Beiden geen filosofen in ieder geval.
En wat vind je er nu dan wel zo goed aan?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:45 schreef aloa het volgende:
Alle opzichten. Vond er vorige week niks aan.
Spreekt me meer aan dan vorige week!quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat vind je er nu dan wel zo goed aan?
Ik had eerlijk gezegd nog niet eerder gezien.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:45 schreef golfer het volgende:
Dat Randi-fragment hebben we pas 3 miljoen keer gezien.
Ik kende het niet en vond het wel aardig.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:45 schreef golfer het volgende:
Dat Randi-fragment hebben we pas 3 miljoen keer gezien.
Ik had het niet over een god of meerdere goden. Maar of er überhaupt een god is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom zou de vraag of er een of meer goden zijn een wetenschappelijke zijn?
Hoe onderzoek je dat als je niet weet wat God is? Waar je naar zoekt? Je moet wel weten wat aan te tonen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik had het niet over een god of meerdere goden. Maar of er überhaupt een god is.
Als je daar antwoord op wil, moet je dat wetenschappelijk onderzoeken. Objectief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |