Jaaquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:34 schreef Oberkullie het volgende:
Loopt er nog zo'n kerel met vreten door de trein tegenwoordig?
ben wel klaar met studie en thuiswonen, bahhhhhquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
DIMA![]()
Gwn blijven studeren, werken is saai.
Hoe lang ben je dan al bezig dima?quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:32 schreef Dimachaerus het volgende:
uughhhh heb opeens paniekaanval
realiseer me pas dat ik wss pas op mn 27e klaar ben met hbo!
dat is echt vet laat omggggggg
kom je dan nog wel uberhaupt aan een relevante baan:')
6quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan al bezig dima?
Je kan toch een bijbaantje nemen en op kamers gaan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben wel klaar met studie en thuiswonen, bahhhhh
Studie niet afmaken en een nieuwe beginnen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Wat voor studie doe je?
bedrijfseconomiequote:Op zondag 7 augustus 2016 19:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Wat voor studie doe je?
Ai, ondersteunt de hogeschool niet met zoeken?quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
bedrijfseconomie
had hiervoor mbo gedaan
had in principe nu (26) al zo goed als klaar kunnen zijn met scriptie en alles, heb 1 vak openstaan
maar afstudeerstage vinden lukt gewoon niet
Sinds kort kan je bij ons je scriptie op school schrijven als je geen afstudeerstage hebt kunnen vinden. Betreft onderzoeksscriptie waarbij het onderwerp wordt aangedragen door docenten die deze verkregen hebben vanuit het bedrijfsleven.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ai, ondersteunt de hogeschool niet met zoeken?
Een topic.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:45 schreef IDkaart het volgende:
wat is dit KLB / Zwembad De Fakkel in Ridderkerk
quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:45 schreef IDkaart het volgende:
Inderdaadquote:
Welke ben jij? Die tweede foto zekerquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:45 schreef IDkaart het volgende:
ja ging uit van het goede maar snap dat je stom bedoeldequote:Op zondag 7 augustus 2016 19:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh zie net pas dat ik leuk ben vergeten
Niet huilen, ik zei leukquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ging uit van het goede maar snap dat je stom bedoelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |