Had laatst ook buikpijn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die opmerking wilde ik niet maken Chai, dus bedankt dat jij hem voor mij maakte.
ARGOquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Bradge kan ik een handtekening van je krijgen want ik vind je een baas en je gaat wel doorbreken met muziek denk ik.
Zelfs als je geen vlees eet?!quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Had laatst ook buikpijn.Moest na een toiletbezoek 4x doorspoelen om alles weg te krijgen.
Vier keer? Damn. Plakpoepquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Had laatst ook buikpijn.Moest na een toiletbezoek 4x doorspoelen om alles weg te krijgen.
Heb zin om volgende week te chillen in limburg!quote:
Ewa Argo!quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Bradge kan ik een handtekening van je krijgen want ik vind je een baas en je gaat wel doorbreken met muziek denk ik.
Hij is al ge-edit.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:27 schreef Oberkullie het volgende:
Jongens laat braddie met rust zo duurt het alleen maar langer tot de vlog online staat
Wie o wie krijgt de primeur!quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hij is al ge-edit.
Is nu aan het exporteren, en dan gaat 'ie geupload worden.
Duurt maximaal nog 30 minuten en dan staat 'ie op YouTube.
Hermann is ook verdwenenquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
DP nog steeds niet gesignaleerd?
Zit alcohol in.quote:
Geen idee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hermann is ook verdwenen
Toeval? Ik denk het niet...
skklquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hermann is ook verdwenen
Toeval? Ik denk het niet...
DIMAquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:32 schreef Dimachaerus het volgende:
uughhhh heb opeens paniekaanval
realiseer me pas dat ik wss pas op mn 27e klaar ben met hbo!
dat is echt vet laat omggggggg
kom je dan nog wel uberhaupt aan een relevante baan:')
Ohmygattie meid dat is like echt ziek latequote:Op zondag 7 augustus 2016 19:32 schreef Dimachaerus het volgende:
uughhhh heb opeens paniekaanval
realiseer me pas dat ik wss pas op mn 27e klaar ben met hbo!
dat is echt vet laat omggggggg
kom je dan nog wel uberhaupt aan een relevante baan:')
Bbyquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ohmygattie meid dat is like echt ziek late
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |