Volgens mij mogen ze alles laten zien..quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Mogen ze dat op basis van de sublicentie die ze hebben?
Als je dat van mening bent dan moet je toch vaker handbal kijken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:21 schreef TLC het volgende:
[..]
Bij handbalkeepers heb ik altijd het idee dat ze voor de sier in de goal staan want ze houden nooit n bal tegen
Geen idee. Ze zijn toch de enige Nederlandse zendgemachtigde? Lijkt me dat ze een volledige licentie hebben en alles mogen uitzenden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Mogen ze dat op basis van de sublicentie die ze hebben?
Je dacht dat we in de herhaling wel zouden winnen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:22 schreef bombmannl het volgende:
Dat schreeuwwijf op doel, heel leuk hoor maar we verliezen wel
Nou, dan zend je toch 1 van de 5.636.984 evenementen uit die nu bezig zijn?quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roeien is er niet, kan de NOS weinig aan doen natuurlijk
Ik dacht dat Discovery alle rechten had opgekocht en NOS een sublicentie afnam, maar dat is zo te zien pas vanaf 2018.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen idee. Ze zijn toch de enige Nederlandse zendgemachtigde? Lijkt me dat ze een volledige licentie hebben en alles mogen uitzenden.
Ja eigenlijk welquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je dacht dat we in de herhaling wel zouden winnen?
Live beachvolley op France 2.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:23 schreef hhh38 het volgende:
De dingen die nu op Sporza, BBC en ZDF zijn hoef ik allemaal niet te zien, maar de NOS is op beide kanalen herhalingen aan het uitzenden
Misschien moeten ze eens wervingsdagen gaan houden. Behoefte aan nieuwe commentators kennelijk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Geen commentatorMaar denk dat ze dat puur als NL schema hadden ingezet.
Maar nog geen live sport gezien om 16.21. Toetertjes.
Eurosport toch?quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:23 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik dacht dat Discovery alle rechten had opgekocht en NOS een sublicentie afnam, maar dat is zo te zien pas vanaf 2018.
ZDF vind ik ook wel oke. Sporza en BBC vallen me ook vrij tegenquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:21 schreef Columbiafan het volgende:
De Nos is nog een stuk erger dan Sporza/ARD/BBC. France television valt me nog het best mee qua live sport.
OK, wist ik nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eurosport is eigendom van Discovery groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |