Eensquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:19 schreef Kaas- het volgende:
Goede pic in de OP wel.
Dat vind ik wel zo'n beetje het perfecte lichaam. Gespierd, maar op een sportieve ipv zo'n overdreven en opgepompte manier.
+1quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:19 schreef Kaas- het volgende:
Goede pic in de OP wel.
Dat vind ik wel zo'n beetje het perfecte lichaam. Gespierd, maar op een sportieve ipv zo'n overdreven en opgepompte manier.
Ik weet wel wat lekker is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:19 schreef Kaas- het volgende:
Goede pic in de OP wel.
Opgepompt met steroïden is inderdaad niks. Heb sws weinig met veel spieren hahaquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:19 schreef Kaas- het volgende:
Goede pic in de OP wel.
Ik vind t soms wel lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:29 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Opgepompt met steroïden is inderdaad niks. Heb sws weinig met veel spieren haha
Beetje spieren mag wel inderdaad, maar geen must iddquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t soms wel lekkerMaar geen must. Alleen dan idd niet van die steroide kabel armen
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik liever te veel spier heb dan te veel vetquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:41 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Beetje spieren mag wel inderdaad, maar geen must idd
Klopt ook. Ik vind mijzelf nu net aan de verkeerde kant zitten van de spier/vet verhouding. Dus binnenkort maar weer eens goed trainen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik liever te veel spier heb dan te veel vet
Foto.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:59 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Klopt ook. Ik vind mijzelf nu net aan de verkeerde kant zitten van de spier/vet verhouding. Dus binnenkort maar weer eens goed trainen.
Picsquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:59 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Klopt ook. Ik vind mijzelf nu net aan de verkeerde kant zitten van de spier/vet verhouding. Dus binnenkort maar weer eens goed trainen.
Ik post overal pics.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alleen als je zelf ook soms pics post mag je daar om vragen.
Of het fotoboek van fok, waar t voor is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:14 schreef Vlarp het volgende:
Voor foto's kijk je gewoon op m'n Facebook kijken
Precies. Kijk daar!quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of het fotoboek van fok, waar t voor is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |