Het pakket is bij Madivi. Ik had een nieuw pakketje samengesteld en Madivi heeft wat dingen toegevoegd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:43 schreef L-E het volgende:
Ik ben op zoek naar het prematurenpakket, weet iemand waar dat nu is?
Ik heb nog het een en ander om aan het pakket toe te voegenquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:26 schreef Madivi het volgende:
L-E pakket ligt hier klaar om naar de volgende te gaan... Als je een adres PMt kan ik het doorsturen!
Schijnbaar kan je het zien aan de watermeter. Maar dan moet je wel weten hoe je het kunt zien...quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Huisje is uit 1944.
Ik zal het met de magnetron doen.
Schuldig tov wie? Je oudste? Jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:01 schreef Bloesem. het volgende:
Ahhh Amsel, wat rotIs er een andere plek waar je met je gevoel naartoe kunt? Het CB misschien?
Heb je haar weer met haar rare vragen: voelen jullie je wel eens schuldig als je rammelt voor een volgend kindje? Ik vind 't zo'n apart gevoel![]()
Ja, m'n oudste. Alsof ze niet genoeg is, terwijl ik zo verliefd op haar ben.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:01 schreef Mineola het volgende:
Amsel wat klote dat je van de huisarts niet kreeg waar je op je hoopte. Ik geloof heilig in dat moeder-nietpluis-gevoel dus kan me je wanhoop goed voorstellen. Veel sterkte, hopelijk toch via een andere weg een oplossing voor je kleintje.
[..]
Schuldig tov wie? Je oudste? Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn psycholoog zei altijd tegen mij dat schuldig voelen een nutteloze emotie is. Niemand heeft er iets aan en het haalt alleen maar jouw plezier weg.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:01 schreef Bloesem. het volgende:
Ahhh Amsel, wat rotIs er een andere plek waar je met je gevoel naartoe kunt? Het CB misschien?
Heb je haar weer met haar rare vragen: voelen jullie je wel eens schuldig als je rammelt voor een volgend kindje? Ik vind 't zo'n apart gevoel![]()
Twee weken geleden was hij bij de weging nog net geen 9 kilo, dus dat lijkt me nog wel erg klein voor maat 5. Maar goed, in de categorie baat het niet dan schaadt het niet gaan we het gewoon proberen! Hij gaat er sowieso wel een keer in passen en bederven doen ze niet!quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:01 schreef Rijstebuiltje het volgende:
FlyingFish, probeer toch eens 5
Wat Kuuks zegt klopt, als je op gewicht af zou gaan ipv pasvorm duurt dat wel eventjes. Qua gewicht zou ze nu niet in 5 moeten zitten maar in 4, maar 5 is qua pasvorm prima hiermijn peutermeisje kruipt hier zoetjes richting 12 kilo nu..
De maandboxen zijn trouwens weer in de aanbieding bij Bbbbb.oooooo.lllll.com
Die krijshallen zijn ook brweeehhrg. Maar dit was een kleintje, met 1 hal voor grotere kinderen en 1 hal voor baby's/dreumesen. Geen gegil, en maar 5 andere kindjes, jeeej!quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:59 schreef Molo het volgende:
Speelhaltering
Die krijshallen zie ik wel tegenop, ik stuur tegen die tijd mijn man daar wel heen ofzo
Chanty, waarom zie je er zo tegenop? Is nacontrole toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hadden na de eerste indoor speelhal ervaring allemaal buikgriepquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:52 schreef Sara82 het volgende:
Dat rammelen is denk ik juist omdat je zo gek bent op je baby!
Hier net naar een indoor speelhalletje geweest. Babyhoek was klimmen klimmen klimmen, een indrukwekkende koprol-achterover-via-het-hoofd-kletter (mamma hartverzakking- korte brul-kus-en nog een keer proberen), andere kindjes nadoen, anderhalf broodje wegwerken en ballen aflikken in de ballenbak. En nu al anderhalf uur pittenEr was ook een baby vol pukkels en blaasjes, dus ik denk dat hij over een paar dagen misschien de speelhal-tering krijgt. We zullen zien.
Sinds een dag of drie kan ie ook ontzettend driftig zijn. Spartelen met de benen en zichzelf snoeihard achterover gooien, inclusief gesnuif en gegil. (Moet je dat nu al negeren, of is ie daar nog te jong voor?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |