Ze heeft echt leuke films. Juno vind je wel leukquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vond hem raar. Maar vind Ellen sowieso raar. En ze was net een man in deze film
inso vindt seks sowieso niet zo leuk dusjaquote:
lijkt me ook saaiquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kijk zelf meestal lesbo of solo, hou niet van naar piemels kijken.
ja die vind ik wel okequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft echt leuke films. Juno vind je wel leuk
quote:Ze mag niet in de Brusselse deelgemeente Molenbeek komen, mag er 's nachts niet op uit en moet zich regelmatig op het politiebureau melden. Ook moet ze een deradicaliseringscursus volgen en mag ze geen jihadistische websites bezoeken.
België is geen land.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
België is toch ook een parodie op een land.
Belgische jihadiste vrij door vormfout
[..]
quote:Het Hof van Cassatie, de hoogste Belgische rechter, stelde niet op tijd een datum vast voor haar beroepszaak
Echt, dat land faalt in daadwerkelijk alles.quote:
Behalve op de wegquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt, dat land faalt in daadwerkelijk alles.
Ongelofelijk.
die wegen daar zijn echt kut andersquote:
nog leuke selfie op het strand gemaakt?quote:
Niet op het strand maar ik heb wel een selfie denk ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
nog leuke selfie op het strand gemaakt?
leukquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:11 schreef JimmyDean het volgende:
Stuur je morgen wel ofzo, als ik mijn vakantiefotos op de computer zet.
rechtspraak.nlquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
waar kun je in nederland uitspraken van de rechter vinden per dag
http://uitspraken.rechtspraak.nl/quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
waar kun je in nederland uitspraken van de rechter vinden per dag
Hopelijk, heb ze zelf nog niet echt bekeken en ben wel gewoon een lelijke FOK!ker dus dat staat nog te bezienquote:
in dit topic posten alleen lelijke mannen dusjaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hopelijk, heb ze zelf nog niet echt bekeken en ben wel gewoon een lelijke FOK!ker dus dat staat nog te bezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |