Wat voor site?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:07 schreef Fok-it het volgende:
Maar als iemand mij aan zo'n site kan helpen dwn ben ik diegene dankbaar
Site waar je wedstrijden terug kan kijken zonder de uitslag te verklappenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat voor site?
ik ga nu douchen daarna hoor ik het wel
Nee. In 2020 misschien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:09 schreef Paxcon het volgende:
synchroonzwemmen is echt aids ja
en golf ook
doen ze eigenlijk ook honkbal enzo?
Poolstokhoogspringen was leuk geweestquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
had t net aan de stok in OS omdat ik vroeg of een nederlandse zwemmer pools was
Geloof het welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:09 schreef Paxcon het volgende:
synchroonzwemmen is echt aids ja
en golf ook
doen ze eigenlijk ook honkbal enzo?
Rugby 7s doen ze.quote:
rugbyquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:11 schreef Paxcon het volgende:
rugby heb ik ook niks mee
en skateboarden? klimmen.... man man man
Rugby is wel echt een homosport.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:11 schreef Paxcon het volgende:
rugby heb ik ook niks mee
en skateboarden? klimmen.... man man man
Biathlon is briljant.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:12 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind dat biathlon bij de winterspelen altijd zo vreselijk om te kijken
allemaal stoere gespierde alpha's tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rugby is wel echt een homosport.
weinig alpha'squote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
allemaal stoere gespierde alpha's toch
oh dat klinkt primaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weinig alpha's
die sport is juist erg vriendelijk naar alles en iedereen
bekende scheids is ook homo
en veel spelers
nederland pakt alle schaatsen medaillesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:14 schreef Paxcon het volgende:
sowieso winterspelen matig matig matig
maar dat komt vast omdat Nederland daar weinig te zoeken heeft en ik erg chauvinistisch ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |