Dan installeer je een pokesniper en voeg je de coords van je charmander nest toe, dan sniped ie ze gewoon op het moment dat ze spawnen en weet je zeker dat je ze allemaal vangt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:53 schreef Furdinand het volgende:
[..]
maar ik weet nu niet waar hij loopt en of hij wel zo vaak mogelijk over dat charmender nest looptmet de vorige kon ik live route wijzigen, zie waar hij welke pokemon gevangen had en een xp balkje met level enzo.
hoe werkt dat dan? snap dat nog niet helemaalquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:55 schreef Djurres het volgende:
[..]
Dan installeer je een pokesniper en voeg je de coords van je charmander nest toe, dan sniped ie ze gewoon op het moment dat ze spawnen en weet je zeker dat je ze allemaal vangt.
wat houdt dat k/h in?quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:01 schreef Djurres het volgende:
Net nog een paar botjes aangezet zonder lucky egg, die lijken zo'n 108/135k/h stabiel te lopen
iddquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:03 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Zoveel duizend XP per hour denk ik.
Pokeminer, 120 accounts/41km^2 ; je hebt ongeveer wel 2 accounts per vierkante km nodig om het als real time map te gebruiken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:34 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Welke is dit ?
Ik gebruik https://github.com/mchristopher/PokemonGo-DesktopMap/releases
Maar hij is sinds update 0.1.3 zo traag met scannen
[..]
Hmm als ik Google op PokeMiner kom ik op een Pokemon versie van Minecraft uit ?quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:15 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Pokeminer, 120 accounts/41km^2 ; je hebt ongeveer wel 2 accounts per vierkante km nodig om het als real time map te gebruiken.
Die overigens ook heel leuk is ....quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm als ik Google op PokeMiner kom ik op een Pokemon versie van Minecraft uit ?
Had je een linkje naar een goede scanner/scraper, en misschien een handleiding voor dat NGROKquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:21 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Die overigens ook heel leuk is ....
Wat je zoekt is pokeminer, of een andere variant ervan (het is toch allemaal gebaseerd op dezelfde code) en ngrok.
120accounts hier heeft 0,0 impact op CPU, connectie en de database waar ik naar schrijf, maar dat is wel op een SSD. Geen id of dat ook op een PI wilt, sowieso irritant met python etc... erop krijgen.
Edit: https://github.com/modrzew/pokeminer , als je daar niet uit komt laat maar ff weten.
Je zult zelf eea moeten doen, wijzigen voor de nieuwe API en installeren, ngrok wijst zichzelfquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:29 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Had je een linkje naar een goede scanner/scraper, en misschien een handleiding voor dat NGROK?
Hmm die Pokemon go Live Desktop map (die te traag is) heeft al een mobiele functie, die doet dat dus ook gewoon met NGROK.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:29 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Had je een linkje naar een goede scanner/scraper, en misschien een handleiding voor dat NGROK?
Sneller = meer accounts, 2 accounts per vierkante km minimaal raad ik aan ... blijf bij pokeminer daarvoor ...quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm die Pokemon go Live Desktop map (die te traag is) heeft al een mobiele functie, die doet dat dus ook gewoon met NGROK.
Nu wil ik alleen nog een snelle scanner, en deze met NGROK op mijn mobiel kunnen openen.
Welke scanner raad je me aan ?
hij doet het niet meer ?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:19 schreef Aloria het volgende:
[..]
http://en.bignox.com/pokemongo
Als je deze download zit er een gps cheat bij, dus gewoon op de map klikken waar je heen wil en klaar. Als je pokevision erbij gebruikt teleport je gewoon naar de pokemons toe die je nog niet hebt. Dat is cheaten, je loopt gewoon met wasd en je gooit je pokeballs gewoon met je muis.
Klopt heb er nog niet naar gekeken, heb op dit moment er de tijd niet voor om er even voor te gaan zitten. Heeft met de nieuwe update te maken. Op internet staat wel hoe je hem waarschijnlijk aan het werk krijgt. Dus even zoeken op google.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:41 schreef Aloria het volgende:
[..]
Klopt heb er nog niet naar gekeken, heb op dit moment er de tijd niet voor om er even voor te gaan zitten. Heeft met de nieuwe update te maken. Op internet staat wel hoe je hem waarschijnlijk aan het werk krijgt. Dus even zoeken op google.
ga ik proberenquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:00 schreef amp25 het volgende:
als je wilt spoofen zonder ban
1ste stap je spooft naar de plek van de pokemon
2de stap je klikt op de pokemon GEEN BAL GOOIEN
3de stap je spooft terug naar je huide location
4de stap gooit bal en vangt de pokemon
en je kunt gewoon verder wat je deed als je het goed doet
waar moet ik dit posten ?quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:00 schreef amp25 het volgende:
met bot moet je dit zo hebben staan
UseSnipeOnlineLocationServer": true,
"UseSnipeLocationServer": true,
"SnipeLocationServer": "localhost",
"SnipeLocationServerPort": 16969,
"GetSniperInfoFromPokezz": true,
"GetOnlyVerifiedSniperInfoFromPokezz": true
"SnipingScanOffset": 0.003,
"SnipeAtPokestops": true,
"SnipeIgnoreUnknownIv": false,
"UseTransferIvForSnipe": true,
| Forum Opties | |