Ik moet nog kijken wie het zijn maar Tuinfluitert wat lief dat je foto's plaatst van Beequeenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
Utopia nominaties juni 2016.
6 augustus - Vanaf zaterdag kun je stemmen op drie nieuwe kandidaten Jacco, JP en Paul in Utopia.
8 augustus - Maandag, stemlijnen open voor het publiek, paspoorthouders en elite mogen een Utopiaan nomineren.
9 augustus - Dinsdag, Utopianen nomineren een inwoner Utopia.
10 augustus - Woensdag, twee kandidaten die de meeste stemmen kregen van de kijkers gaan Utopia in.
14 augustus -Zondag, vandaag beslissen inwoners Utopia wie van de twee Utopia kandidaten er mag blijven.
15 augustus - Maandag, nieuwe inwoner krijgt de taak om één genomineerde inwoner naar huis te laten gaan.
Foto's door beequeen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wist helaas niets van haar situatie. Wel dat ze een -die hard streamer van het eerste uur was- en oog had voor natuurlijke schoonheid. Foto: door beequeen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:10 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ik moet nog kijken wie het zijn maar Tuinfluitert wat lief dat je foto's plaatst van Beequeen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:18 schreef freaky40 het volgende:
JP gestemd, denk dat hij daar het meest gaat toevoegen, kijkend naar wat ze willen (of doen alsof). Hij is een beetje type Chris denk ik. Jacco mag helemaal weg blijven, volkszanger en tokkiemagneet voor de LIDL's, dus nee laat maar. Paul is wat te vaag, bouwer, salsa danser en barber. Niet duidelijk. JP it is dus...
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:39 schreef Disana het volgende:
Ik heb op Paul gestemd, die leek me het stevigst.
Oké hij is misschien een beetje vreemd maar hij lijkt me het beste opgewassen tegen al het geschreeuw en gezeik van de dames.quote:
Demis Roussos.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:45 schreef lonneberga het volgende:
Paul doet mij denken aan een zanger, zo'n dikke met een jurk aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |