quote:Ze moet een voorbeeld nemen aan Christina Aguilera. En hoewel ik ook van het jurkje van Shakira niet zo gecharmeerd ben draait zij tenminste nog lekker et haar kont!
Op zondag 1 december 2002 18:47 schreef postinggirl het volgende:
Zo blijft er wat te raden over.
quote:Ach, mysterie is leuk, maar een naakt lichaam is ook niet verkeerd hoor
Op zondag 1 december 2002 18:47 schreef postinggirl het volgende:
Zo blijft er wat te raden over.
quote:Mee eens, laat haar lekker "on the block" blijven, en niet op de buis
Op zondag 1 december 2002 18:49 schreef MSXUser het volgende:
Ik zou het beter vinden als we haar helemaal niet meer zouden zien.
quote:Heel jammer inderdaad
Op zondag 1 december 2002 18:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Door met van die van die kuise monnikenkledij op te treden... Ze heeft zo'n lekkere kont en dan laat ze haar sterkste punt niet zien tijdens haar muziek (in top of the pops)...
quote:ze heeft een GROTE kont die dan minder opvalt
Op zondag 1 december 2002 18:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Door met van die van die kuise monnikenkledij op te treden... Ze heeft zo'n lekkere kont en dan laat ze haar sterkste punt niet zien tijdens haar muziek (in top of the pops)...
quote:Kom op Tijn, we hebben het hier over J-Lo
Op zondag 1 december 2002 18:51 schreef Tijn het volgende:
Gelukkig gaat het je ook echt om de muziek
quote:Hm, dus de hele tijd is gewoon de klemtoon verkeerd gelegd? Dat verklaart een hoop.
Op zondag 1 december 2002 18:53 schreef SEMTEX het volgende:
Ze wil ws serieus genomen worden
quote:Ik wil haar wel serieus nemen
quote:Ik wil haar wel serieus nemen
quote:Ze moest eens in echte nonnenkledij gaan rondlopen...liefst van een orde met een spreekverbod voor novieen (en waar je tot aan je 50e noviet bent).
Op zondag 1 december 2002 18:49 schreef MSXUser het volgende:
Ik zou het beter vinden als we haar helemaal niet meer zouden zien.
quote:Die grote kont is haar grootste + punt en zo perfect en zo lekker!!! De belangrijkste reden dat ze bekend is geworden is deze mooiste kont ter wereld (die ze nota bene zelfs heeft laten verzekeren)
Op zondag 1 december 2002 18:53 schreef okkie-man het volgende:[..]
ze heeft een GROTE kont die dan minder opvalt
En normaal schaamt ze zich er ook niet voor..
quote:Ik vond haar in haar beginjaren veel leuker muziek maken en ook veel beter uitzien. Nu maakt ze teveel gare liedjes met haar " Gangsta" - vrienden en wil ze ook serieus genomen worden als R&B (
Op zondag 1 december 2002 20:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Die grote kont is haar grootste + punt en zo perfect en zo lekker!!! De belangrijkste reden dat ze bekend is geworden is deze mooiste kont ter wereld (die ze nota bene zelfs heeft laten verzekeren)
En normaal schaamt ze zich er ook niet voor..
[afbeelding]
quote:Ja, een nummer als 'Waiting for toninght' vond ik erg goed om aan te horen. Die plaat pikte je makkelijk op, en het had gewoon iets. Tegenwoordig vind ik haar muziek te geforceerd. De formule wordt tot de laatste druppel uitgemolken.
Op zondag 1 december 2002 20:10 schreef Dragonwizard het volgende:Ik vond haar in haar beginjaren veel leuker muziek maken en ook veel beter uitzien. Nu maakt ze teveel gare liedjes met haar " Gangsta" - vrienden en wil ze ook serieus genomen worden als R&B (
) -artiest.
quote:Nee muziekaal vind ik haar R&B nummers beter dan die eerste plaat hoor... Maar eigenlijk vind ik haar helemaal niet zo'n goede zangeres, ze moet het houden bij acteren, ze was namelijk briljant in de film U-Turn, waar ik haar van ken en waar ze me ook meteen in het oog sprong als geniaal artiest met de lekkerste kont aller tijden
Op zondag 1 december 2002 22:19 schreef MSXUser het volgende:[..]
Ja, een nummer als 'Waiting for toninght' vond ik erg goed om aan te horen. Die plaat pikte je makkelijk op, en het had gewoon iets. Tegenwoordig vind ik haar muziek te geforceerd. De formule wordt tot de laatste druppel uitgemolken.
Dat die zooi nog verkocht wordt verbaast me eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |