Oke bij Fortuin denk ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
is goed. ik moet mijn verjaardag ook nog ergens vieren aangezien al mijn vriendinnen dat weekend werken![]()
gelukkig vier ik geen verjaardag meerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De 13e. goddd ik begin oud te raken
10/30k weddingquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Crip is een vrouw naar mn hart.
Materialistisch ingesteld.
Klopt. Allebei ronaldo fan. Wat hebben we nog meer gemeen?quote:
Nooit geweest. Voor alles eerste keerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oke bij Fortuin denk ik
Lekkere vriendinnen die dat zo plannen
Naja indrinken bij mij en daarna uit (voor de gratis biertjes)quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gelukkig vier ik geen verjaardag meer
Nou ja,quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.
Tikt snel aan hoor
wtfquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bedoel.
Fotograaf is al paar kop._!
Zal ik je eens de kosten van een fotograaf dmen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja,
Ik kan me niet voorstellen hoe je de 10k aan tikt qua kosten. Laat staan 30k
Gemiddelde Marokkaanse bruiloft is rond de 30k met alles eraan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja,
Ik kan me niet voorstellen hoe je de 10k aan tikt qua kosten. Laat staan 30k
hoeveel dagenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Gemiddelde Marokkaanse bruiloft is rond de 30k met alles eraan.
Bij de Maccie trouwen, paar man uitnodigen en iedereen McKroketje voor diner en de volwassenen krijgen nog flurry en dan oprotten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:06 schreef Flippiee het volgende:
Ik zag laatst een stukje nieuws over gratis trouwenDat is toch echt een ramp. Beetje in een 2 by 2 kamertje met een wethouder. Spaar dan geld bij elkaar of zo
Ziekquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Gemiddelde Marokkaanse bruiloft is rond de 30k met alles eraan.
Ja. En als je toplocatie wil hebben zo 10kquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Zaal is ook meestal al tussen de 3000/5000 euro
Oh, traditionele poolse is 3 dagen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Gwn 1 dag. Dan is de henna dag niet meegeteld, das meestal klein en met alleen close fam.
Ja? Ik heb alleen mooie locaties meegemaakt eiglkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Crip.
Waarom trouwen mocros vaak in treurige zalen.
jammerlijk hoor vriendinnen die op zondag moeten werkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt. Allebei ronaldo fan. Wat hebben we nog meer gemeen?
[..]
Nooit geweest. Voor alles eerste keer
ja ik had ze al gewaarschuwd dat ik eigenlijk ouderwets nachtje te veel wilde drinken MAAR NEE.
Ik trouw niet badass.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou als ik ga trouwne het ook wel badass willen anders niet, mja. Prijzen schrikken je wel af als puntje bij paaltje komt volgens mij
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij de Maccie trouwen, paar man uitnodigen en iedereen McKroketje voor diner en de volwassenen krijgen nog flurry en dan oprotten.
Misschien wat dancing op de parkeerplaats als de speakers goed zijn
klinkt wel gezellig eigenlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
en dag van te voren eten met familia
Misschien ga ik met een verkeerd slag volk om.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja? Ik heb alleen mooie locaties meegemaakt eiglk
Ja maar bedoel gewoon, toffe locatie, top eten, niet 1 dag maar weekend bijv. Mensen laten overnachten. Dan zou ik het wel zo willenquote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar bedoel gewoon, toffe locatie, top eten, niet 1 dag maar weekend bijv. Mensen laten overnachten. Dan zou ik het wel zo willen
Maar das we lteringduur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |