Ik rook eigenlijk de laatste tijd de hele dag door.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, 's avonds is inderdaad moeilijk. Dan zit je lekker. Na het eten bijvoorbeeld, altijd zo'n momentje. Als ik net wakker ben rook ik eigenlijk sowieso niet, dan ben ik veel te druk bezig met andere dingen. Zelfs als ik met de hond wandel neem ik geen sigaretten mee.
Heh, dacht dat je zei dat je op je 14de al voor het eerst rooktequote:
Hoe komt het eigenlijk? Je was toch flink aan het minderen? Veel stress of zo?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik rook eigenlijk de laatste tijd de hele dag door.
Je hebt me leren kennen als niet-roker.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh, dacht dat je zei dat je op je 14de al voor het eerst rookte
veel stress van bruiloft dingen organiserenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk? Je was toch flink aan het minderen? Veel stress of zo?
Begrijpelijk. Ik merkte dat ik meer ging roken door depressie enz. Daardoor ook meer gaan eten. Is echt kut.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
veel stress van bruiloft dingen organiseren
dus dan zit ik veel achter laptop te roken
Ja, dat is ook zo inderdaadquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt me leren kennen als niet-roker.
maar over 2 weken komt mn moeder, dan kan ik niet zo veel meer rokenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik merkte dat ik meer ging roken door depressie enz. Daardoor ook meer gaan eten. Is echt kut.
Vanwege de kleintjes?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar over 2 weken komt mn moeder, dan kan ik niet zo veel meer roken
quote:
Welke precies?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
wel interessant topic in r&p he van die moeder, fera
Ik vind sommige reacties in dat topic van houden jullie van je ouders zo apart, kan me daar zo weinig bij voorstellenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
wel interessant topic in r&p he van die moeder, fera
komt ook door cultuur in west-europaquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind sommige reacties in dat topic van houden jullie van je ouders zo apart, kan me daar zo weinig bij voorstellen
Ja die heb ik ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
komt ook door cultuur in west-europa
O, die over "houden jullie van je ouders?"quote:
ja maar ook in west-europa meeste ouders goede relatiequote:
Dit ja. Zo zonde.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alleen wel veel mensen die na wat problematiek gelijk niks meer mee te maken iwllen hebben
Komt ook omdat west-europa heel erg een mentaliteit heeft dat ALLES leuk, mooi en makkelijk moet zijn. Ook relaties met ouders en partners.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |