abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_524722
hallo allemaal,
ik wilde ook even mijn mening geven over het gedrag van Hieke. Ik vind dat ze dom bezig is, ze weet dat Ferdi verliefd op haar is, en ze speelt gewoon met zijn gevoelens.
En trouwens, hoe denken jullie dat het is voor haar vriend/man die haar elke dag op televisie ziet, en dus ook duidelijk zal zien dat zij het wel leuk vind al die aandacht van Ferdi.
En zal hij het ook hebben gezien toen Ferdi en Hieke hebben gekust?
Karlijn
pi_524745
Vast wel Karlijn.... maar ik denk niet dat Ferdi in het dagelijks leven ook maar een kans zou hebben bij Hieke. Ik geloof niet dat Hieke verliefd is, maar iemand die aandacht en intimiteit nodig heeft, eigenlijk hetzelfde als Desiree, maar ze doet het wat subtieler. Ik hoop dat Fahrid lief voor haar is als ze het huis uitkomt en niks gaat verwijten, want ik heb medelijden met haar.
  woensdag 6 december 2000 @ 15:28:06 #78
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_524939
Hete Hieke is wel verliefd.

Het werd weer bevestigd in de uitzending van gisteren. Ferdi had een suprise gemaakt voor Georgie. Hieke vond het zoooo mooooi en vond hem ook zoooo handig. Op de streams van gisteren werd het ook weer duidelijk. Bij het uitpakken van de suprises moest zij juist het pakketje dat Ferdi had gemaakt uitkiezen. En aan Georgie geven om uit te pakken.

Ze proberen dan wel afstand te nemen maar er is een enorme spanning voelbaar tussen deze twee mensen.

pi_524972
quote:
Op 06 december 2000 15:28 schreef marky het volgende:
Hete Hieke is wel verliefd.

Het werd weer bevestigd in de uitzending van gisteren. Ferdi had een suprise gemaakt voor Georgie. Hieke vond het zoooo mooooi en vond hem ook zoooo handig. Op de streams van gisteren werd het ook weer duidelijk. Bij het uitpakken van de suprises moest zij juist het pakketje dat Ferdi had gemaakt uitkiezen. En aan Georgie geven om uit te pakken.

Ze proberen dan wel afstand te nemen maar er is een enorme spanning voelbaar tussen deze twee mensen.


Fascinerend Marky!! Bedankt voor deze interpretatie! Wat een observatievermogen! Wat een scherpzinnigheid! En inderdaad: als je er zo naar kijkt is het fantastische televisie! Heb je nog meer van deze briljante inkijkjes? 'We' hangen aan je lippen!
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  woensdag 6 december 2000 @ 17:10:24 #80
7991 Yvetje
just a teenage dirtbag......
pi_525336
Ik wil even zeggen dat ik vin dat Hieke het super aanpakt met Ferdi.Ze heeft hem duidelijk gezegd dat het allemaal niet mogelijk is, zonder hun vriendschap te verpesten. Wat willen jullie dan anders? Dat ze ruzie krijgen en je een soort kampvorming krijgt?
http://www.expage.com/yvettek
  donderdag 7 december 2000 @ 01:10:26 #81
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_527450
Heb de afgelopen 24 uur Hieke zeker 4 keer zien sjansen met (jawel) Robin.

O.a. bij hem op schoot zitten, hem kietelen, dansen op de muziek (sexbom v. Tom Jones).
Ook zei ze dat Robin aan haar kont had gezeten.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_527462
Dat was mij ook al opgevallen!
pi_527484
quote:
Op 07 december 2000 01:23 schreef Tinkerbell het volgende:
Dat was mij ook al opgevallen!
Wie je niet moet is duidelijk, maar laat je hier nu blijken
dat je al een tijdje naar Robin zit te kijken?
pi_527485
Jaha, ik heb namelijk onlangs besloten dat Robin mag winnen! Zie http://www.fokforum.nl/showtopic/18426

Toch niet jaloers, PalinG

  donderdag 7 december 2000 @ 01:48:02 #85
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_527489
quote:
Op 07 december 2000 01:45 schreef PalinG het volgende:
Wie je niet moet is duidelijk, maar laat je hier nu blijken
dat je al een tijdje naar Robin zit te kijken?
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_527494
* PalinG kijkt onschuldig en rent gauw naar huis

trusten... en tot laterrrr

pi_527503
quote:
Op 06 december 2000 13:52 schreef tanjalies het volgende:
Of toch de vriend van Hieke die gevraagd heeft er wat aan te doen. Daar kunnen ze nooit omheen gaan, denkend aan de publiciteit die er dan van kan komen. Als voorbeeld; vriend belt Privé, en verteld verhaal.
Zou het niet ook kunnen, Tanjalies, dat de Produktie hiermee een 'kijkcijferkanon' heeft willen ontmantelen, vóórdat het bij gebrek aan 'kruit' zelf ging uitdoven ?
Ik acht ze best tot zulke intelligente anticipatie in staat, jij niet ?

En - on topic - mijn visie (uit de topic "Hieke") vind ik terug bij poster Fokje hierboven, met de volgende toevoeging:

quote:
Bottom-line : één en ander is nog steeds geen 'bewijs' voor gevoelens van verliefdheid' bij Hieke. Een ander woord voor wat bij 'ratten in een kooi' gebeurt, (en bij krijgsgevangenen, gegijzelden, sekte-leden) is 'bonding'. Ik zie het echter maar weinig gebruikt op dit Forum.
Misschien ook omdat de getoonde situatie voor vele toeschouwers nog volkomen nieuw is. Niet echter in het onderzoek van gedrag van mensen in gevangenschap.
Een ander vreemd verschijnsel in zulke settings, óók te zien bij BB1 en BB2, is sympathie voor en dankbaarheid aan het adres van de 'beulen'.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 07-12-2000 02:06]

pi_527521
Moor,

Ook een mogelijkheid die niet uit te sluiten valt. Het bewuste gesprek is nu al weer een poosje geleden, en wat mogen we constateren. Na wat eerste uurtjes is er toch zeer snel een andere relatie ontstaan tussen H en F.

Ze hebben dus beide de boodschap goed begrepen en gevolg gegeven aan de “goede raad” van de DBK. Is dit ondanks de toonzetting gebeurt omdat ze het als een opdracht hebben ervaren, of heeft vooral Hieke begrepen dat ze fout bezig was. In het laatste geval, is haar boosheid direct na het gesprek in de DBK voor mij nog het beste te verklaren.

Waarbij ik in het midden laat of ze Ferdy nu wel of niet min of meer aam het gebruiken was. Haar houding van de laatste dagen, richting de anderen in de groep blijft mij wel een beetje dat gevoel geven. Zij is een erg harde tante, dat is duidelijk.

De sleutel tot dit alles ligt in de DBK, hoe is het haar gezegd of medegedeeld, en waarom heeft zij het gesprek gehad en is er met Ferdy op die mannier niet over gesproken. Hij was toch verliefd en niet Hieke, dat was wat Hieke in ieder geval aldoor maar verklaarde.

Bovendien zie ik geen reden om het gesprek met Hieke in de DBK te voeren op de mannier zoals zij ons heeft doen geloven. Voorop staat dat zij niet helemaal goed bezig was, en daar is ze op aangesproken. Dat zoiets emotie los maakt is niet meer dan normaal, en hoe dan ook moest zij daarna in de verdediging tegen over de groep. Het ligt zo voor de hand om de DBK de schuld te geven van haar eigen niet geheel juiste houding, en vooralsnog hou ik het daar maar op.

  donderdag 7 december 2000 @ 09:19:13 #89
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_527879
Het lijkt me duidelijk dat na afgelopen nacht beide duidelijk iets dwars zit.

Het gevoel bekeken te worden. Het smachten naar aanraking. Bianca zei het mooi, ze dacht dat het verstandig als ze elkaar weer eens lekker zouden knuffelen.

Ferdi gaat als een razende te keer, weet op dit moment (deels door de drank) totaal geen weg met zijn gevoelens voor Hieke. Hij moet eruit (misschien) en moet er niet aan denken om Hieke te missen.

Hij gaat wel tegen haar tekeer omdat hij misschien wel een breuk wil creeeren om het voor hem zelf makkelijker te maken.
Aan de andere kant zou hij het liefst bij haar zijn. Alle frustratie die hij de afgelopen week heeft opgelopen omdat Hieke en hij mer afstand van elkaar aan het nemen waren maar dit eigenlijk allebij niet wilde zijn er naar mijn mening onder invloed van drank vannacht weer uitgekomen.

Uiteindelijk ging het vannacht maar weer over de gevoelens die zei niet voor elkaar kunnen tonen.

  donderdag 7 december 2000 @ 09:48:38 #90
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_527925
quote:
Op 07 december 2000 09:19 schreef marky het volgende:
Bianca zei het mooi, ze dacht dat het verstandig als ze elkaar weer eens lekker zouden knuffelen.
Ja natuurlijk wil Bianca lekker knuffelen met Hieke. De vonk tussen die twee sloeg gelijk in het begin al over. Hieke was daar danig van geschrokken en heeft toen maar de eerste knul aangepapt die voor handen was om te bewijzen dat ze hetero is. Hoe Bianca en Hieke af en toe aan elkaar zitten te plukken is duidelijk meer dan het typies "vrouwen onder elkaar gedrag" Vooral van Bianca haar kant is het overduidelijk te zien dat die wel meer wil dan alleen maar wat knuffelen. Ze doet dan ook alles om die twee uitelkaar te krijgen en zal het waarschijnlijk ook helemaal niet erg vinden als Ferdie vanavond vertrekt. Dan kan ze haar slag slaan en Hieke definitief veroveren door de troostende arm te zijn die Hieke nodig heeft na het vertrek.
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  donderdag 7 december 2000 @ 09:54:19 #91
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_527938
quote:
Op 07 december 2000 09:48 schreef RedNax het volgende:
Ja natuurlijk wil Bianca lekker knuffelen met Hieke. De vonk tussen die twee sloeg gelijk in het begin al over. Hieke was daar danig van geschrokken en heeft toen maar de eerste knul aangepapt die voor handen was om te bewijzen dat ze hetero is. Hoe Bianca en Hieke af en toe aan elkaar zitten te plukken is duidelijk meer dan het typies "vrouwen onder elkaar gedrag" Vooral van Bianca haar kant is het overduidelijk te zien dat die wel meer wil dan alleen maar wat knuffelen. Ze doet dan ook alles om die twee uitelkaar te krijgen en zal het waarschijnlijk ook helemaal niet erg vinden als Ferdie vanavond vertrekt. Dan kan ze haar slag slaan en Hieke definitief veroveren door de troostende arm te zijn die Hieke nodig heeft na het vertrek.
Met dat knuffelen bedoelde ze volgens mij dat Ferdi en Hieke elkaar maar weer eens moesten knuffelen.
  zaterdag 10 februari 2001 @ 11:07:41 #92
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_735029
Volgens beide dus allemaal niks aan de hand.

Niks meer verliefdheid. Boek is dicht. Over en uit.

Maar wie speelde er nu met wie?

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')