abonnement Unibet Coolblue
pi_164355717
Ik wilde idd ook hunter als main spelen, alleen marksmanship is zo dramatisch saai geworden. Nu maar overgestapt op druid.
pi_164355764
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wilde idd ook hunter als main spelen, alleen marksmanship is zo dramatisch saai geworden. Nu maar overgestapt op druid.
dat klopt. Maar ik kan nog prima dps doen met mijn MM. Ik ben voor de TW mounts aan het sparen en sta stee vast bovenaan de chart. en niet een beetje. In veel gevallen doe ik ruim boven de 50% van de groep damage. Naast mijn huidige tierset en trinkets, equip ik wel de MOP belt die je kunt maken, mijn MoP cloack, de 715 ring en de garrosh heirloom
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_164356891
Ik heb de afgelopen dagen zoveel Timewalking dungeons gedaan.. en maar hopen op die rare drop mount, maar nog steeds niet te pakken gekregen.. :/

En hunters zaten er vaak genoeg bij en deden prima damage, al moet ik wel zeggen dat ik volgens mij vooral BM hunters heb gezien.
pi_164356910
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:09 schreef icemotion het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen zoveel Timewalking dungeons gedaan.. en maar hopen op die rare drop mount, maar nog steeds niet te pakken gekregen.. :/

En hunters zaten er vaak genoeg bij en deden prima damage, al moet ik wel zeggen dat ik volgens mij vooral BM hunters heb gezien.
Gelukkig heb ik die drop al gehad. Ik hoef enkel nog wat badges voor die badgemount en toys.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_164356991
Alle toys en mounts die je met badges kan kopen heb ik al wel.. en ik heb onderhand denk ik over verschillende characters heen een stuk of 3000 badges 'over' waarvan ik nog niet weet wat ik er mee ga doen.. bewaren vooralsnog denk ik.. wie weet komt er ook nog Pandaria timewalking met een nieuwe mount die je kan kopen ergens volgend jaar..
pi_164357586
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:14 schreef icemotion het volgende:
Alle toys en mounts die je met badges kan kopen heb ik al wel.. en ik heb onderhand denk ik over verschillende characters heen een stuk of 3000 badges 'over' waarvan ik nog niet weet wat ik er mee ga doen.. bewaren vooralsnog denk ik.. wie weet komt er ook nog Pandaria timewalking met een nieuwe mount die je kan kopen ergens volgend jaar..
dan zou je de timewalking mount ook al moeten hebben, zoveel heb ik er niet gedaan voor de drop :o
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Moderator dinsdag 9 augustus 2016 @ 10:46:13 #82
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_164357693
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:00 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Not sure if serious. Hunters zijn echt de makkelijkste class van alle classes die je kunt spelen. Als je niet 1ste op de dps chart staat doe je het serieus verkeerd. En veel key binds is het niet meer
Welke rotation doe je? Ik heb een BM hunter (al respec ik soms naar MM en heel soms Surv) en zie anders dan Cobra Shot, Multishot en Barrage weinig nuttigs. Je hebt wel een firetrap en een dragontrap(?) maar daar zie ik weinig resultaat van. M'n pet gaat enorm snel dood. Als BM sta ik altijd 4e qua dps.

MM hunter snap ik niet echt, maar moet me eens wat beter inlezen. Surv lijkt leuk, maar als hunter dien je ranged te zijn... als ik melee wil doen pak ik m'n warrior wel :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_164357761
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Welke rotation doe je? Ik heb een BM hunter (al respec ik soms naar MM en heel soms Surv) en zie anders dan Cobra Shot, Multishot en Barrage weinig nuttigs. Je hebt wel een firetrap en een dragontrap(?) maar daar zie ik weinig resultaat van. M'n pet gaat enorm snel dood. Als BM sta ik altijd 4e qua dps.

MM hunter snap ik niet echt, maar moet me eens wat beter inlezen. Surv lijkt leuk, maar als hunter dien je ranged te zijn... als ik melee wil doen pak ik m'n warrior wel :P
Als Kill Comand niet in je rotatie zit als beast master, heb je het basis principe van de beast master niet begrepen. Kill command moet on cooldown gebruikt worden, altijd en overal. zorg dat je altijd genoeg focus hiervoor hebt. Uitzondering is >4 adds. dan multishot.

Wat zul jij een toename van dps zien als je de twee determening spells voor een BM , bestial wrath en kill command, eindelijk gaat gebruiken

[ Bericht 4% gewijzigd door Boris_Karloff op 09-08-2016 10:55:52 ]
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_164357793
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Welke rotation doe je? Ik heb een BM hunter (al respec ik soms naar MM en heel soms Surv) en zie anders dan Cobra Shot, Multishot en Barrage weinig nuttigs. Je hebt wel een firetrap en een dragontrap(?) maar daar zie ik weinig resultaat van. M'n pet gaat enorm snel dood. Als BM sta ik altijd 4e qua dps.

MM hunter snap ik niet echt, maar moet me eens wat beter inlezen. Surv lijkt leuk, maar als hunter dien je ranged te zijn... als ik melee wil doen pak ik m'n warrior wel :P
Als BM hunter moet je vooral je pet aan het werk zetten;

Bestial Wrath, Kill Command, Stampede doet het goed.. dat is het idee van Beast Master.. je bent goed met je pets en laat hen voor jou vechten..

Mijn rotation is vooral veel Kill Command, een extra pet oproepen voor focus generatie.. Barrage... Cobra shot als filler als ik teveel focus heb en nog iets waarmee ik focus krijg.. en 1 of 2 multishots zodat mn pet ook gaan aoe-en bij grote packs..

(net zoals mijn voorganger zegt terwijl ik aan het typen was)

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:40 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

dan zou je de timewalking mount ook al moeten hebben, zoveel heb ik er niet gedaan voor de drop :o
Naja ik ben vanaf het begin af aan al aan het timewalken geweest met 3 chars voor de quest items.. dus ik had al een 2000-3000 badges per char voordat er überhaupt Cataclysm timewalking dungeons waren en de rare drop erbij gebracht is.

Maar ik zit onderhand op 150 attempts voor die mount, maar heb m nog niet mogen looten.
  Moderator dinsdag 9 augustus 2016 @ 10:57:42 #85
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_164357893
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:49 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Als Kill Comand niet in je rotatie zit als beast master, heb je het basis principe van de beast master niet begrepen. Kill command moet on cooldown gebruikt worden, altijd en overal. zorg dat je altijd genoeg focus hiervoor hebt. Uitzondering is >4 adds. dan multishot.

Wat zul jij een toename van dps zien als je de twee determening spells voor een BM , bestial wrath en kill command, eindelijk gaat gebruiken
KC gebruik ik zeker wel, ik keek alleen even puur naar m'n eigen char, niet naar de pet ;)

Wat voor pets gebruiken jullie eigenlijk? Ik heb een stuk of 7 figuren in de barn staan en neem een wolf en een iceworm uit frostfire ridge mee. De wolf summon ik in dungeons en de worm killt voor me wanneer ik aan het questen ben.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_164357924
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:51 schreef icemotion het volgende:

Mijn rotation is vooral veel Kill Command, een extra pet oproepen voor focus generatie.. Barrage... Cobra shot als filler als ik teveel focus heb en nog iets waarmee ik focus krijg.. en 1 of 2 multishots zodat mn pet ook gaan aoe-en bij grote packs..

Vooral veel? hij moet gewoon echt on cooldown gebruikt worden. je hele focus gebruik moet daarop gebaseerd zijn.
Kill command heeft een cooldown van 8 sec meen ik. in een 3 minuten gevecht zou je hem dus 22 keer moeten gebruiken om optimaal te spelen. Mij is een 100% score nog nooit gelukt, helaas
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 11:37:23 #87
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164358573
Moest voor de nieuwe expansion ook weer een main bepalen. Nog best een lastige keuze. Speelde vorige expansion resto druid en daarna frost/fire mage. Vooral laatstgenoemde was erg leuk, maar wilde wel weer eens wat anders.

Hunter bekeken. Tijden niet mee gespeeld (sowieso spel maanden niet aangeraakt - onlangs pas weer begonnen), maar wat is die OP zeg. Speelde MM, item level van 670 ofzo, maar ik stond in LFR eigenlijk altijd op 1. Je hebt iets van 3-4 damage skills, dus de rotatie was me veel te simpel. Kom ook overal op internet tegen dat in de nieuwe expansion MM hunters een van de meest gewilde dps classes gaat zijn. Dus verrast dat ik hier tegenkom dat ze superslecht zijn.

Uiteindelijk ga ik voor resto shaman. Levelen lekker enhancement en dan healen in raids.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_164358679
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 11:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Moest voor de nieuwe expansion ook weer een main bepalen. Nog best een lastige keuze. Speelde vorige expansion resto druid en daarna frost/fire mage. Vooral laatstgenoemde was erg leuk, maar wilde wel weer eens wat anders.

Hunter bekeken. Tijden niet mee gespeeld (sowieso spel maanden niet aangeraakt - onlangs pas weer begonnen), maar wat is die OP zeg. Speelde MM, item level van 670 ofzo, maar ik stond in LFR eigenlijk altijd op 1. Je hebt iets van 3-4 damage skills, dus de rotatie was me veel te simpel. Kom ook overal op internet tegen dat in de nieuwe expansion MM hunters een van de meest gewilde dps classes gaat zijn. Dus verrast dat ik hier tegenkom dat ze superslecht zijn.

Uiteindelijk ga ik voor resto shaman. Levelen lekker enhancement en dan healen in raids.
MM gaat gewoon weer bovenaan staan komende expansie. In potentie zouden shadow priest en Destuction warlock er bovenaan moeten staan. Maar bij deze twee specs moet je veel beter letten op bepaalde zaken, dus de meeste mensen zullen daar minder uit kunnen halen als uit een MM waar je effectief maar 3 spells hebt en weinig buffs te managen hebt.

Maar persoonlijk vind ik de havoc veranderingen bij mijn destruction lock wel prettig. Ik kan nu eigenlijk continue damage doen op 2 opponents en dat merk ik echt in de dps. In boss fights met veel adds kan ik continu de boss dps'en terwiijl ik met de adds bezig ben.

[ Bericht 8% gewijzigd door Boris_Karloff op 09-08-2016 11:48:53 ]
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 11:53:57 #89
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164358973
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 11:42 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

MM gaat gewoon weer bovenaan staan komende expansie. In potentie zouden shadow priest en Destuction warlock er bovenaan moeten staan. Maar bij deze twee specs moet je veel beter letten op bepaalde zaken, dus de meeste mensen zullen daar minder uit kunnen halen als uit een MM waar je effectief maar 3 spells hebt en weinig buffs te managen hebt.

Maar persoonlijk vind ik de havoc veranderingen bij mijn destruction lock wel prettig. Ik kan nu eigenlijk continue damage doen op 2 opponents en dat merk ik echt in de dps. In boss fights met veel adds kan ik continu de boss dps'en terwiijl ik met de adds bezig ben.
Ik had ook even destro warlock geprobeerd in LFR. Moet bijgezegd worden dat ik nooit eerder met warlock geraid had, niet op de hoogte was van de veranderingen en vergeten was life tape te gebruiken waardoor ik continue low mana had xD Vond het verder niet heel interessant spelen. Maar zou het eerder spelen dan MM hunter, veel meer uitdaging. Qua dps class zal ik waarschijnlijk eerst mijn paladin, priest en warlock levelen, al is het maar voor de professions :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_164359010
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 11:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik had ook even destro warlock geprobeerd in LFR. Moet bijgezegd worden dat ik nooit eerder met warlock geraid had, niet op de hoogte was van de veranderingen en vergeten was life tape te gebruiken waardoor ik continue low mana had xD Vond het verder niet heel interessant spelen. Maar zou het eerder spelen dan MM hunter, veel meer uitdaging. Qua dps class zal ik waarschijnlijk eerst mijn paladin, priest en warlock levelen, al is het maar voor de professions :P
Hoewel ik niet echt blij ben met de aanpassingen op mijn main, brewmaster, hoop ik dat de artefact wat veranderingen oplevert en blijf ik hem toch trouw. Ik loop graag tegen iemand vuisten aan.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_164359222
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 09:03 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Eerst zien dan geloven. Hunters hebben altijd goed gepresteerd en zullen dat in Legion vermoedelijk ook gewoon doen.
Zal er nog eens na kijken, heb ze nog niet weer geprobeerd. Ging forums af en daar had ik dat gelezen.
pi_164359347
Ben voor het eerst sinds 6 jaar weer begonnen. Is het het nog waard om de garrison helemaal te unlocken? Wat kan ik daar nog uithalen? En levert dat na legion ook nog wat op?
pi_164359589
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 12:08 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ben voor het eerst sinds 6 jaar weer begonnen. Is het het nog waard om de garrison helemaal te unlocken? Wat kan ik daar nog uithalen? En levert dat na legion ook nog wat op?
Ik zou er geen gold meer insteken; dat krijg je er niet meer uit nu ze die missions generfed hebben.
Comfortably numb
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 12:50:29 #94
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_164360660
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 12:08 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ben voor het eerst sinds 6 jaar weer begonnen. Is het het nog waard om de garrison helemaal te unlocken? Wat kan ik daar nog uithalen? En levert dat na legion ook nog wat op?
Dat is het het goud niet waard. Je kunt met je shipyard wel heirloom ringen krijgen. Maar dat kost je minstens 8000 goud. :P
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_164360808
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 10:40 schreef Boris_Karloff het volgende:

dan zou je de timewalking mount ook al moeten hebben, zoveel heb ik er niet gedaan voor de drop :o
Het is allemaal nog steeds random hè en je kan gewoon heel veel pech hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 13:03:41 #96
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164360970
Vraagje trouwens: moet je een bepaald item level hebben om te kunnen beginnen met de volgende expansion? Ik las elders dat je charakter minimaal 680 itemlevel moet hebben?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_164361048
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 13:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vraagje trouwens: moet je een bepaald item level hebben om te kunnen beginnen met de volgende expansion? Ik las elders dat je charakter minimaal 680 itemlevel moet hebben?
Je moet gewoon level 100 zijn om te kunnen levelen. Dat ilevel gold voor heroic dungeons, lijkt me héél stug dat dat geldt voor de expansion.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_164361114
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 13:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vraagje trouwens: moet je een bepaald item level hebben om te kunnen beginnen met de volgende expansion? Ik las elders dat je charakter minimaal 680 itemlevel moet hebben?
Nee alleen level 100 is een req, de eerste paar quests in legion geven je wel i685 gear.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 13:09:35 #99
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164361120
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 13:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je moet gewoon level 100 zijn om te kunnen levelen. Dat ilevel gold voor heroic dungeons, lijkt me héél stug dat dat geldt voor de expansion.
Ah, verkeerd gelezen dus. Dank!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 13:38:52 #100
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_164361764
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 12:08 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ben voor het eerst sinds 6 jaar weer begonnen. Is het het nog waard om de garrison helemaal te unlocken? Wat kan ik daar nog uithalen? En levert dat na legion ook nog wat op?
Heb je niks aan. Ik zou gewoon lekker wat gaan raiden/dungeons, alle content f zien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')