Op zich hele goede specs, alleen wel jammer van die niet verwijderbare batterijquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 07:22 schreef RobertNL het volgende:
Wellicht is de Vernee Thor iets wat je kan overwegen?
Dat laatste is echt gewoon niet waar. Ook niet een beetje.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:54 schreef Mand het volgende:
Ik heb goede ervaring met Doogee smartphones. Onder de kap zijn het gewoon huawei telefoons.
Doggee telefoon bijna 1 op 1 kopies huwai! zelfde soort formaat. allebei een scherm van een bepaald aantal inches. voor En achtercamerra op ongeveer zelf plek. zelfde oplaad poort. zelfde soort audi out port etc.etc. geleverd in een verpacking, betuursysteem enzovoorsquote:Op zondag 18 september 2016 07:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat laatste is echt gewoon niet waar. Ook niet een beetje.
Zo had ik het nog niet bekeken. Mijn Toyota is inderdaad ook 1 op 1 een Aston Martin.quote:Op zondag 18 september 2016 07:55 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
Doggee telefoon bijna 1 op 1 kopies huwai! zelfde soort formaat. allebei een scherm van een bepaald aantal inches. voor En achtercamerra op ongeveer zelf plek. zelfde oplaad poort. zelfde soort audi out port etc.etc. geleverd in een verpacking, betuursysteem enzovoors
Zelfde globale ontwerp. Zelfde functie. Zelfde voorwerp dus!quote:Op zondag 18 september 2016 07:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken. Mijn Toyota is inderdaad ook 1 op 1 een Aston Martin.
Als je toestel aansluit op een PC en uitleest, zul je zien dat het een Huawei telefoon is.quote:Op zondag 18 september 2016 07:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat laatste is echt gewoon niet waar. Ook niet een beetje.
Euh, nee. Als je je toestel aansluit op een PC dan zul je op zijn hoogst zien dat je PC denkt dat het een Huawei telefoon is.quote:Op zondag 18 september 2016 11:32 schreef Mand het volgende:
[..]
Als je toestel aansluit op een PC en uitleest, zul je zien dat het een Huawei telefoon is.
Lol optie:quote:
MTK 6580. Dat moet je echt niet willen hoor. Ga dan voor een Mi4c, of een oudere Redmi van Xiaomi.quote:Op maandag 19 september 2016 20:49 schreef oheng het volgende:
Wat dacht je van een Cubot Note S voor ¤69,75 uit het EU warehouse van Gearbest?
http://www.gearbest.com/c(...)te&from=affiliate_cj
Groter, sneller, maar niet: sterker, geen 4G, en een kleinere accu.
MTK6735pquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:03 schreef oheng het volgende:
Mocht iemand nog wat zoeken, misschien de Lenovo C2 Power wat, voor ¤ 148,- in NL te koop:
https://tweakers.net/pric(...)zwart/specificaties/
Uiteraard geen spannende specs, gewoon 2GB RAM en 16GB opslag, en een Mediatek CPU. Maar hij heeft wel een 3500mAh accu. En uit Nederland.
De 6735P is een prima processor(tje) voor een budget toestel en ook niet oud, dus dat ''nog'' lijkt een beetje voorbarig. Prijs van de Lenovo is inderdaad wet wat aan de hoge kant.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
MTK6735p
Dat ze er nog geld voor durven vragen is eigenlijk al grove schande.
Hoeveelheid RAM en opslag is veel bepalender voor de prestaties is die prijsklasse. Ik heb zelf ook de MTK6735p, en voor browsen en video kijken is die simpelweg goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
MTK6735p
Dat ze er nog geld voor durven vragen is eigenlijk al grove schande.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |