abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164231036
We hebben een Ikea boxspring op het oog, namelijk de DUNVIK

Heeft er hier iemand ervaring met de boxspringen van Ikea? Het dunvik boxspring lag heerlijk :Y

Ik heb ook verder gekeken dan de Ikea en de boxspringen van Swiss Sense ligt ook in ons budget. De bedden van Auping zijn ons te duur.
pi_164232209
Prima keus, maar eventueel kan je ook eens een blik werpen op de boxsprings van wehkamp. Die zijn ook erg goed en goedkoop.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_164233324
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 22:03 schreef Jordy-B het volgende:
Prima keus, maar eventueel kan je ook eens een blik werpen op de boxsprings van wehkamp. Die zijn ook erg goed en goedkoop.
en je kan niet proefliggen, deze jonge slaat over
pi_164233434
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 22:03 schreef Jordy-B het volgende:
Helaas gaat proef liggen digitaal vrij lastig. Bij de ikea lag het bed heerlijk.

Ik heb voorheen ook een ikea bank gehad (ektorp) en na 2 jaar waren de kussen doorgezakt en totaal uit model.

Dat probleem wil ik met een ikea box spring niet hebben.
pi_164237552
IKEA geeft 25 jaar garantie op matrassen en matrasbodems. Lees de voorwaarden even na.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_164237566
Ik heb nu ruim 2 jaar een Ikea boxspring en ben tot nu toe zeer tevreden.
pi_164237653
Ik slaap sinds een jaar naar volle tevredenheid op hetzelfde matras als op die boxspring ligt, de Hövåg. Ben zeer tevreden met mijn keus, zeker in de prijs/kwaliteit verhouding. Matras kost slechts 150 euro en is ooit door de consumentenbond als beste getest
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 08:09:33 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164237722
Ik lig al een jaar of wat op een sturefors en die is nog steeds goed. Wel met een dekmatras uiteraard.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_164379166
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb m inmiddels gekocht en in elkaar gezet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')