quote:Precies, worden regels een keer gecontroleerd, gaan mensen ineens lopen zeuren........
Op maandag 2 december 2002 09:22 schreef robh het volgende:
Hmmm, doe me erg denken aan een meisje laatst ergens uit groningen. 16 jaar, had zich helemaal klemgezopen -> alcoholvergiftiging, ziekenhuis.
Paar dagen later op de tv, brullen dat het belachelijk was dat de barkeeper haar drank gaf en iedereen had het gedaan behalve zij.
quote:Wat een rare zin eigenlijk. .....wij alternatievelingen...... Zo van, je hebt een identiteitscrisis en wilt anders zijn dan alle andere mensen. Wat ga je dan doen, je aansluiten bij een groep mensen die zich zelf alternatief noemen. Zodat je samen met al die andere anders bent dan de 'normale' mensen. Is ieder mens niet al anders dan alle andere mensen of bestaan ook mensen die 100% gelijk zijn? Eigenlijk is iedereen dus alternatief. Dus of wij alternatievelingen schikwekkend zijn..... ja, kijk maar eens naar wat voor rotzooi we van de wereld maken.
Op zondag 1 december 2002 17:44 schreef MasterDisaster het volgende: ........ Zijn wij alternatievelingen schrikwekkend ofzo
quote:Ach, als je echt ANTI-COMMERCIEEL bent, wil je daar toch niet eens tussen vertoeven?
Op maandag 2 december 2002 01:20 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Toch raar dat alle "normale" niet alternatievelingen vrolijk aan het bier zaten
Ga anders eens in een Vindicat-huis logeren, daar schijnen ze er wel raad mee te weten
quote:
Op maandag 2 december 2002 12:27 schreef dennisdotcom het volgende:
Sukkel![]()
![]()
quote:Waarom dan
Op maandag 2 december 2002 12:45 schreef Dagootje het volgende:
Whaha, eigenlijk ben je gewoon een lul
Er zijn ook nog mensen die serieus willen fokken dus omdat ik 14 ben ben ik minderwaardig
quote:Omdat je onterecht loopt te zaniken Einstein.
Op maandag 2 december 2002 15:27 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
[..]Waarom dan
![]()
quote:Idd, wordt eerst maar eens 18 en krijg een beetje verantwoordelijkheid, dan snap je die barman wel.Er zijn ook nog mensen die serieus willen fokken dus omdat ik 14 ben ben ik minderwaardig
wil je dat niet?! gewoon nog ff doogroeien, je bent bijna 18!
They never said growing up was easy
quote:mooi dat soort, zijn allemaal zo anders omdat ze allemaal hetzelfde eruit zien
Op maandag 2 december 2002 12:25 schreef Hiawatha het volgende:[..]
Wat een rare zin eigenlijk. .....wij alternatievelingen...... Zo van, je hebt een identiteitscrisis en wilt anders zijn dan alle andere mensen. Wat ga je dan doen, je aansluiten bij een groep mensen die zich zelf alternatief noemen. Zodat je samen met al die andere anders bent dan de 'normale' mensen.
quote:klagen omdat je als 14-jarige geen alcohol krijgt in een bar waar je enkel bent binnengeraakt door je als iemand anders voor te doen... en dan wel een serieuze discussie verwachten??
Op maandag 2 december 2002 15:27 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
[..]
Er zijn ook nog mensen die serieus willen fokken dus omdat ik 14 ben ben ik minderwaardig
quote:Hehehe, viel mij ook al op, eerder dit topic
Op maandag 2 december 2002 15:40 schreef realist_ik het volgende:
Strookt een CU2-page eigenlijk wel met je alternatieve levensstijl?
Maar even een persoonlijke noot voor mijnheertje zelf ; Alleen de voorkant van een voorbijrazende trein is harder dan het leven zelf. Deal with it. En ga niet mensen voor racist uitlopen maken als je verdomme niet eens weet wat het woord betekent.
quote:Nee tuurlijk niet, MasterDisaster
Op maandag 2 december 2002 12:28 schreef Hiawatha het volgende:
Wie.. IK?
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassenhaat, rassendiscriminatie
2 leer van de superioriteit van het ene ras boven een ander => rassenwaan
Master of Disaster zolang jij dat woord niet goed weet te gebruiken vind ik ook dat je geen bier mag drinken
quote:
Op maandag 2 december 2002 16:52 schreef Xebrozius het volgende:
ra·' cis·me (het ~)1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassenhaat, rassendiscriminatie
2 leer van de superioriteit van het ene ras boven een ander => rassenwaanMaster of Disaster zolang jij dat woord niet goed weet te gebruiken vind ik ook dat je geen bier mag drinken
quote:Gezien je cu2 mp3 lijst ben je verre van anti commercieel. Of probeer je anti commercieel te zijn door geen cd's te kopen maar mp3 te sparen??
ANTI COMMERCIEEL!!!
als je zo nodig anti-commercieel wilt zijn, dan ga je maar in een hutje op de hei je eigen voedsel verbouwen ofzo.
die koters met hun anti-commercieel, tssssssss.
quote:Ik weet niet meer wie het zei (hij was hier wel lid), maar het is een schitterende uitspraak:
Op maandag 2 december 2002 16:52 schreef Xebrozius het volgende:
ra·' cis·me (het ~)1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassenhaat, rassendiscriminatie
2 leer van de superioriteit van het ene ras boven een ander => rassenwaanMaster of Disaster zolang jij dat woord niet goed weet te gebruiken vind ik ook dat je geen bier mag drinken
Ja, ik was vroeger ook racist, maar nu eet ik helemaal geen vlees meer.
quote:Die heeft het ver, ver van huis, waar geen racisten zijn, op een zuipen gezet.
Op maandag 2 december 2002 22:09 schreef KumA het volgende:
Waar is de master himself?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |