abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7097684
quote:
Op maandag 2 december 2002 09:22 schreef robh het volgende:
Hmmm, doe me erg denken aan een meisje laatst ergens uit groningen. 16 jaar, had zich helemaal klemgezopen -> alcoholvergiftiging, ziekenhuis.
Paar dagen later op de tv, brullen dat het belachelijk was dat de barkeeper haar drank gaf en iedereen had het gedaan behalve zij.
Precies, worden regels een keer gecontroleerd, gaan mensen ineens lopen zeuren........
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  maandag 2 december 2002 @ 12:25:59 #77
30106 Hiawatha
Had ie nu maar een camera.....
pi_7100145
quote:
Op zondag 1 december 2002 17:44 schreef MasterDisaster het volgende: ........ Zijn wij alternatievelingen schrikwekkend ofzo
Wat een rare zin eigenlijk. .....wij alternatievelingen...... Zo van, je hebt een identiteitscrisis en wilt anders zijn dan alle andere mensen. Wat ga je dan doen, je aansluiten bij een groep mensen die zich zelf alternatief noemen. Zodat je samen met al die andere anders bent dan de 'normale' mensen. Is ieder mens niet al anders dan alle andere mensen of bestaan ook mensen die 100% gelijk zijn? Eigenlijk is iedereen dus alternatief. Dus of wij alternatievelingen schikwekkend zijn..... ja, kijk maar eens naar wat voor rotzooi we van de wereld maken. Maar dat is een ander verhaal.
  maandag 2 december 2002 @ 12:28:33 #79
30106 Hiawatha
Had ie nu maar een camera.....
pi_7100208
quote:
Op maandag 2 december 2002 12:27 schreef dennisdotcom het volgende:
Sukkel
Wie.. IK?
pi_7100413
quote:
Op maandag 2 december 2002 01:20 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Toch raar dat alle "normale" niet alternatievelingen vrolijk aan het bier zaten

Ach, als je echt ANTI-COMMERCIEEL bent, wil je daar toch niet eens tussen vertoeven?

Ga anders eens in een Vindicat-huis logeren, daar schijnen ze er wel raad mee te weten

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  maandag 2 december 2002 @ 12:45:43 #81
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_7100482
Whaha, eigenlijk ben je gewoon een lul
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_7103100
quote:
Op maandag 2 december 2002 12:27 schreef dennisdotcom het volgende:
Sukkel
quote:
Op maandag 2 december 2002 12:45 schreef Dagootje het volgende:
Whaha, eigenlijk ben je gewoon een lul
Waarom dan

Er zijn ook nog mensen die serieus willen fokken dus omdat ik 14 ben ben ik minderwaardig

Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  maandag 2 december 2002 @ 15:35:25 #83
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_7103264
quote:
Op maandag 2 december 2002 15:27 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

[..]

Waarom dan

Omdat je onterecht loopt te zaniken Einstein.
quote:

Er zijn ook nog mensen die serieus willen fokken dus omdat ik 14 ben ben ik minderwaardig

Idd, wordt eerst maar eens 18 en krijg een beetje verantwoordelijkheid, dan snap je die barman wel.
  maandag 2 december 2002 @ 15:36:10 #84
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_7103280
zeik niet zo, koop net als alle andere alternatievelingen gewoon paar tree'en bier bij de Aldi en ga op straat zuipen.....

wil je dat niet?! gewoon nog ff doogroeien, je bent bijna 18!

They never said growing up was easy

maandag 2 december 2002 @ 15:37:13 #85
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_7103299
quote:
Op maandag 2 december 2002 12:25 schreef Hiawatha het volgende:

[..]

Wat een rare zin eigenlijk. .....wij alternatievelingen...... Zo van, je hebt een identiteitscrisis en wilt anders zijn dan alle andere mensen. Wat ga je dan doen, je aansluiten bij een groep mensen die zich zelf alternatief noemen. Zodat je samen met al die andere anders bent dan de 'normale' mensen.

mooi dat soort, zijn allemaal zo anders omdat ze allemaal hetzelfde eruit zien
pi_7103336
quote:
Op maandag 2 december 2002 15:27 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

[..]

klagen omdat je als 14-jarige geen alcohol krijgt in een bar waar je enkel bent binnengeraakt door je als iemand anders voor te doen... en dan wel een serieuze discussie verwachten??
pi_7103340
wij alternatievelingen..

LOL
Kut hippy!

pi_7103372
Strookt een CU2-page eigenlijk wel met je alternatieve levensstijl?
pi_7103535
quote:
Op maandag 2 december 2002 15:40 schreef realist_ik het volgende:
Strookt een CU2-page eigenlijk wel met je alternatieve levensstijl?
Hehehe, viel mij ook al op, eerder dit topic
  maandag 2 december 2002 @ 15:50:44 #90
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_7103588
[sarcasme]He kom op jongens niet met zn allen de toekomstige biologie leraar van je kleinkinderen pesten. Hij is heus wel verantwoordelijk genoeg om te drinken, hij weet namelijk hoe het zit, want hij heeft de teksten van Fred Durst gelezen.Leeftijd is maar een door de samenleving opgedrongen nummer weetsje.[/sarcasme]

Maar even een persoonlijke noot voor mijnheertje zelf ; Alleen de voorkant van een voorbijrazende trein is harder dan het leven zelf. Deal with it. En ga niet mensen voor racist uitlopen maken als je verdomme niet eens weet wat het woord betekent.

I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_7104453
quote:
Op maandag 2 december 2002 12:28 schreef Hiawatha het volgende:
Wie.. IK?
Nee tuurlijk niet, MasterDisaster
pi_7104970
ra·' cis·me (het ~)

1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassenhaat, rassendiscriminatie
2 leer van de superioriteit van het ene ras boven een ander => rassenwaan

Master of Disaster zolang jij dat woord niet goed weet te gebruiken vind ik ook dat je geen bier mag drinken

maandag 2 december 2002 @ 18:47:18 #93
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_7107164
quote:
Op maandag 2 december 2002 16:52 schreef Xebrozius het volgende:
ra·' cis·me (het ~)

1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassenhaat, rassendiscriminatie

Master of Disaster zolang jij dat woord niet goed weet te gebruiken vind ik ook dat je geen bier mag drinken

Jou gaat ik de komende 5 minuten ff aanbidden!
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_7109405
quote:
ANTI COMMERCIEEL!!!
Gezien je cu2 mp3 lijst ben je verre van anti commercieel. Of probeer je anti commercieel te zijn door geen cd's te kopen maar mp3 te sparen??
Da's wel heel erg trendy ofwel breezah.
En omdat je haar in een paar puntjes omhoog staat noem je jezelf al gelijk alternatief...
Groot gelijk dat je geen bier kreeg.
Eerst maar eens opgroeien en een eigen mening kweken.

Stay in your desert with your "Allah-u-Akbar", and do not approach our cities;
for horrid is your belief and brutish is your conduct.
Crush antifa.
  maandag 2 december 2002 @ 21:12:56 #95
9109 catch
knetter de knetter
pi_7109982
ik wou net zeggen, haal dat anti-commercieel eens ff uit je sig, als je die playlist van je ziet, nogal wat "commercieele bands" erin.

als je zo nodig anti-commercieel wilt zijn, dan ga je maar in een hutje op de hei je eigen voedsel verbouwen ofzo.

die koters met hun anti-commercieel, tssssssss.

And I heard, as it were, the noise of thunder: One of the four beasts saying: "Come and see." And I saw. And behold, a white horse.
pi_7110854
quote:
Op maandag 2 december 2002 16:52 schreef Xebrozius het volgende:
ra·' cis·me (het ~)

Ik weet niet meer wie het zei (hij was hier wel lid), maar het is een schitterende uitspraak:

Ja, ik was vroeger ook racist, maar nu eet ik helemaal geen vlees meer.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  maandag 2 december 2002 @ 22:09:26 #97
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_7111275
Waar is de master himself?
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_7111755
quote:
Op maandag 2 december 2002 22:09 schreef KumA het volgende:
Waar is de master himself?
Die heeft het ver, ver van huis, waar geen racisten zijn, op een zuipen gezet.
pi_7113482
Onder het genot van zeer anticommerciele muziek...hehe
Stay in your desert with your "Allah-u-Akbar", and do not approach our cities;
for horrid is your belief and brutish is your conduct.
Crush antifa.
pi_7116677
Ik vind die 'flame masterdisaster' topics altijd wel leuk
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')