abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7090791
Raar
Aandachttrekkend
Conclusieloos
Incompleet
Sneu
Minderjarig
Eikeltje
pi_7090818
quote:
Op zondag 1 december 2002 20:21 schreef Martijn23 het volgende:
Raar
Aandachttrekkend
Sneu
Incompleet
Conclusieloos
Minderjarig
Eikeltje
Rasicme?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_7090827
[quote]Op zondag 1 december 2002 20:22 schreef Litpho het volgende:

[..]

Rasicme?
[/quote

Waar?

pi_7090830
quote:
Op zondag 1 december 2002 20:21 schreef Martijn23 het volgende:
Raar
Aandachttrekkend
Sneu
Incompleet
Conclusieloos
Minderjarig
Eikeltje

Ontspoort uit de maatschappij
Mentaal nog niet voltooid

pi_7090837
quote:
Op zondag 1 december 2002 17:51 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

je moet daaro 16 zijn btw, Maar ik vind dat ze niet zo moeten zeiken als het daaro helemaal vol zit met kleuters en dan mag ik niks hebben zeker "GET A LIFE!"

Ik vind 16btw ook wel teoud 14 moet wel oud genoeg zijn, en btw check al die breeZaah hoeren dan eens

Die breezah krijgen t anders wel voorelkaar om daar te drinken, dus zo stom zijn ze nog niej he alternatievelingetje
.
  zondag 1 december 2002 @ 20:37:50 #56
10888 Kayuk
Home away from home
pi_7091049
Ik had geen zin om alle reacties te lezen maar als ik het goed begrijp is ons "slachtoffer van racisme" dik onder de toegestane leeftijd, kwam binnen met een ID-bewijs dat niet van hem was en noemt de persoon die hem terecht alcohol weigert een racist.

Weet ons brugklassertje wel dat die tenten hun vergunning kunnen kwijtraken als ze hem bier verkopen? Ik zag ergens nog het woord "Breezer hoertjes"staan. Zegt genoeg over jouw leeftijd jochie.

Ga maar lekker in de hoek staan en wacht een paar jaartjes
Dag...

pi_7092079
quote:
Op zondag 1 december 2002 20:37 schreef Kayuk het volgende:
Ik had geen zin om alle reacties te lezen maar als ik het goed begrijp is ons "slachtoffer van racisme" dik onder de toegestane leeftijd, kwam binnen met een ID-bewijs dat niet van hem was en noemt de persoon die hem terecht alcohol weigert een racist.

Weet ons brugklassertje wel dat die tenten hun vergunning kunnen kwijtraken als ze hem bier verkopen? Ik zag ergens nog het woord "Breezer hoertjes"staan. Zegt genoeg over jouw leeftijd jochie.

Ga maar lekker in de hoek staan en wacht een paar jaartjes
Dag...

Ja dat weet ik maar hier is zoiets als een "eilandje" en daar weten ze het allang van tevoren als er controle's zijn.
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_7092134
quote:
Op zondag 1 december 2002 18:05 schreef amnesiac het volgende:
Hey topicstarter ...

BIERTJE?

Ja lekker

En al die gasten die grappig denken tezijn met hun Kinderachtige opmerkingen mogen van mij wel opzouten, Das gewoon niet grappig

Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  zondag 1 december 2002 @ 21:45:10 #59
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_7092187
Dat je dit post geeft al aan dat je te kinderlijk ben voor bier!
en tis geen racisme maar wet
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
  zondag 1 december 2002 @ 21:46:57 #60
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7092214
quote:
Op zondag 1 december 2002 21:43 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Ja lekker

En al die gasten die grappig denken tezijn met hun Kinderachtige opmerkingen mogen van mij wel opzouten, Das gewoon niet grappig

Hou oud ben je?

Ik geef geen bier aan kinderen onder de 16

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  zondag 1 december 2002 @ 21:51:19 #61
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_7092312
quote:
Op zondag 1 december 2002 18:18 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Wat een dom onduidelijk verhaal.
Lol, precies. Ik zou het zelf niet beter kunnen verwoorden
Krekker is de bom!
pi_7092516
Een pre-school dropveter
Eigen brokjes eerst.
pi_7093977
Als ik het goed heb, ben jij (blank als een nog niet gebruikte luier) terecht lastig gevallen door een (blanke) portier.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_7096415
quote:
Op zondag 1 december 2002 23:02 schreef SportsIllustrated het volgende:
Als ik het goed heb, ben jij (blank als een nog niet gebruikte luier) terecht lastig gevallen door een (blanke) portier.
Toch raar dat alle "normale" niet alternatievelingen vrolijk aan het bier zaten
pi_7096597
quote:
Op zondag 1 december 2002 17:44 schreef MasterDisaster het volgende:
Gisteravond maar weer eens uit geweest, De laatste tijd was het toch zo saai als wat, Klotemuziek enz maja het Hardrock tentje is in de winter dicht dus naar een disco achtige tent gegaan. Jas naar de stalling....Heb je nu een legitimatie bij je ? "Ja natuurlijk" *Overhandigt pas van z'n broer* (foto lijkt vet veel op mij ) Zegt ie zo van "Ja neem volgende week maar een ander legitimatie bewijs mee. "Eeh dit is toch goed" Ja maar die foto is onduidelijk....Later maar ffe bier staan drinken aan de achterbar zijn we ook weer van die gast af ,Ik sta later bij de voorbar met een paar vrienden vrolijk een biertje tedrinken allemaal personeel wat er niks van zegt . Vriendin van een bekende gaat bier halen (gothic achtig meisje) gelijk zo van "JE GEEFT HEM GEEN BIER HE!" * jaja * Zei geeft bier aan ons 3én. Die gast gaat plotseling ffe nepglazen ophalen... ikke snel bier terug gegeven aan een bekende. Hij zo "JA als ik hem zie met drank dan schop ik em eruit!! (nee geen alochtoon) "bekende: Ja maar je hebt toch gezien dat ie net 18 is!!" ja maar das niet duidelijk en toevallig weet ik het van hem (hij weet neit eens wie ik ben) Om maar ffe duidelijk tezijn het stond daaro vol met 1e klassertjes die vrolijk aan het bier zaten!!.
Toen zijn we maar ffe naar een andere bar gegaan, Wat denkt die gast wel niet. Zijn wij alternatievelingen schrikwekkend ofzo
Ow, dus jij was het die met een trommeltje op het hof aan het trommelen was met al je vrienden..

Nou, het klonk voor geen meter.

Groot gelijk, dat ze je geen bier gaven.

pi_7096673
quote:
Op maandag 2 december 2002 01:20 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Goed zo!

En nu naar bed, het is 01.45

FTW!
  maandag 2 december 2002 @ 01:52:28 #67
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_7096720
quote:
Zijn wij alternatievelingen schrikwekkend ofzo
Nope, maar veel mensen vinden van wel
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
  maandag 2 december 2002 @ 01:55:50 #68
34793 neo567
You know who
pi_7096746
TSSSSSSSK 4 jaar terug was je nog 10 jaar knul...
Think about it pls .....
  maandag 2 december 2002 @ 02:21:43 #69
30106 Hiawatha
Had ie nu maar een camera.....
pi_7096883
quote:
.... Zijn wij alternatievelingen schrikwekkend ofzo
Nee, maar jullie zijn zo...... anders
  maandag 2 december 2002 @ 03:10:23 #70
24384 Tony_Montana
Say goodnight to the bad guy
pi_7097008
Door koters als de topicstarter raken kroegen hun vergunning dus kwijt, volkomen terecht dat je niks mocht drinken, khad je zelfs de kroeg uitgezet gezien je fototje, of je goed ondervraagd over je broers ID als testje. Je komt net de kleuterschool uitrollen en praatjes voor 10

Die zogenaamde alternatievelingen ben ik ook meer dan zat, aandachtrekkend gedoe met verrotte kleren lopen, lang haar, idiote stekels en kleuren. En dan zoals langejan al zei in een groepje muziek gaan spelen, of in een 'uitgaansgebied' midden op straat gaan zitten... sodemieter op.
Prima dat lui als jij voor lul willen lopen, wel uit mijn buurt...

En al meerdere malen gezegd, racisme is net iets anders dan jij meemaakte, ff doorleren nog ouwe reus

Me, I always tell the truth--even when I lie.
  maandag 2 december 2002 @ 03:30:03 #71
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_7097046
quote:

[..]

Als er sprake was geweest van alto-discriminatie hadden ze je daar gewoon helemaal niet naar binnen gelaten hoor, lijkt mij.
Krekker is de bom!
pi_7097505
Goedzo, ik heb ook geen zin dat mijn stamkroeg in een of andere minderjarige hippy tent zou veranderen. En ik zie echt geen rascisme hierin...
pi_7097601
Hehe, toch maar ff een poosje wachten?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_7097623
quote:

[..]

heb je daar nergens een 'kindersoos' ofzo ... lekker colaatje drinken (0.50ct!) en een zakje chips ...

kom over een paar jaar nog maar eens piepen ...

maandag 2 december 2002 @ 09:22:35 #75
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7097660
Hmmm, doe me erg denken aan een meisje laatst ergens uit groningen. 16 jaar, had zich helemaal klemgezopen -> alcoholvergiftiging, ziekenhuis.
Paar dagen later op de tv, brullen dat het belachelijk was dat de barkeeper haar drank gaf en iedereen had het gedaan behalve zij.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')