quote:Rasicme?
Op zondag 1 december 2002 20:21 schreef Martijn23 het volgende:
Raar
Aandachttrekkend
Sneu
Incompleet
Conclusieloos
Minderjarig
Eikeltje
quote:
Op zondag 1 december 2002 20:21 schreef Martijn23 het volgende:
Raar
Aandachttrekkend
Sneu
Incompleet
Conclusieloos
Minderjarig
Eikeltje
Ontspoort uit de maatschappij
Mentaal nog niet voltooid
quote:Die breezah krijgen t anders wel voorelkaar om daar te drinken, dus zo stom zijn ze nog niej he alternatievelingetje
Op zondag 1 december 2002 17:51 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
je moet daaro 16 zijn btw, Maar ik vind dat ze niet zo moeten zeiken als het daaro helemaal vol zit met kleuters en dan mag ik niks hebben zeker "GET A LIFE!"
Ik vind 16btw ook wel teoud 14 moet wel oud genoeg zijn, en btw check al die breeZaah hoeren dan eens
Weet ons brugklassertje wel dat die tenten hun vergunning kunnen kwijtraken als ze hem bier verkopen? Ik zag ergens nog het woord "Breezer hoertjes"staan. Zegt genoeg over jouw leeftijd jochie.
Ga maar lekker in de hoek staan en wacht een paar jaartjes
Dag...
quote:Ja dat weet ik maar hier is zoiets als een "eilandje" en daar weten ze het allang van tevoren als er controle's zijn.
Op zondag 1 december 2002 20:37 schreef Kayuk het volgende:
Ik had geen zin om alle reacties te lezen maar als ik het goed begrijp is ons "slachtoffer van racisme" dik onder de toegestane leeftijd, kwam binnen met een ID-bewijs dat niet van hem was en noemt de persoon die hem terecht alcohol weigert een racist.Weet ons brugklassertje wel dat die tenten hun vergunning kunnen kwijtraken als ze hem bier verkopen? Ik zag ergens nog het woord "Breezer hoertjes"staan. Zegt genoeg over jouw leeftijd jochie.
Ga maar lekker in de hoek staan en wacht een paar jaartjes
Dag...
quote:Ja lekker
Op zondag 1 december 2002 18:05 schreef amnesiac het volgende:
Hey topicstarter ...BIERTJE?
En al die gasten die grappig denken tezijn met hun Kinderachtige opmerkingen mogen van mij wel opzouten, Das gewoon niet grappig
quote:Hou oud ben je?
Op zondag 1 december 2002 21:43 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Ja lekker
En al die gasten die grappig denken tezijn met hun Kinderachtige opmerkingen mogen van mij wel opzouten, Das gewoon niet grappig
Ik geef geen bier aan kinderen onder de 16
quote:Lol, precies.
Op zondag 1 december 2002 18:18 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Wat een dom onduidelijk verhaal.
quote:Toch raar dat alle "normale" niet alternatievelingen vrolijk aan het bier zaten
Op zondag 1 december 2002 23:02 schreef SportsIllustrated het volgende:
Als ik het goed heb, ben jij (blank als een nog niet gebruikte luier) terecht lastig gevallen door een (blanke) portier.
quote:Ow, dus jij was het die met een trommeltje op het hof aan het trommelen was met al je vrienden..
Op zondag 1 december 2002 17:44 schreef MasterDisaster het volgende:
Gisteravond maar weer eens uit geweest, De laatste tijd was het toch zo saai als wat, Klotemuziek enz maja het Hardrock tentje is in de winter dicht dus naar een disco achtige tent gegaan. Jas naar de stalling....Heb je nu een legitimatie bij je ? "Ja natuurlijk" *Overhandigt pas van z'n broer* (foto lijkt vet veel op mij) Zegt ie zo van "Ja neem volgende week maar een ander legitimatie bewijs mee. "Eeh dit is toch goed"
Ja maar die foto is onduidelijk....Later maar ffe bier staan drinken aan de achterbar zijn we ook weer van die gast af
,Ik sta later bij de voorbar met een paar vrienden vrolijk een biertje tedrinken allemaal personeel wat er niks van zegt
. Vriendin van een bekende gaat bier halen (gothic achtig meisje) gelijk zo van "JE GEEFT HEM GEEN BIER HE!" * jaja * Zei geeft bier aan ons 3én. Die gast gaat plotseling ffe nepglazen ophalen... ikke snel bier terug gegeven aan een bekende. Hij zo "JA als ik hem zie met drank dan schop ik em eruit!! (nee geen alochtoon) "bekende: Ja maar je hebt toch gezien dat ie net 18 is!!" ja maar das niet duidelijk en toevallig weet ik het van hem
(hij weet neit eens wie ik ben) Om maar ffe duidelijk tezijn het stond daaro vol met 1e klassertjes die vrolijk aan het bier zaten!!.
![]()
Toen zijn we maar ffe naar een andere bar gegaan, Wat denkt die gast wel niet. Zijn wij alternatievelingen schrikwekkend ofzo
Nou, het klonk voor geen meter.
Groot gelijk, dat ze je geen bier gaven.
quote:Goed zo!
Op maandag 2 december 2002 01:20 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Toch raar dat alle "normale" niet alternatievelingen vrolijk aan het bier zaten
En nu naar bed, het is 01.45
quote:Nope, maar veel mensen vinden van wel
Zijn wij alternatievelingen schrikwekkend ofzo
quote:Nee, maar jullie zijn zo...... anders
.... Zijn wij alternatievelingen schrikwekkend ofzo
Die zogenaamde alternatievelingen ben ik ook meer dan zat, aandachtrekkend gedoe met verrotte kleren lopen, lang haar, idiote stekels en kleuren. En dan zoals langejan al zei in een groepje muziek gaan spelen, of in een 'uitgaansgebied' midden op straat gaan zitten... sodemieter op.
Prima dat lui als jij voor lul willen lopen, wel uit mijn buurt...
En al meerdere malen gezegd, racisme is net iets anders dan jij meemaakte, ff doorleren nog ouwe reus
quote:Als er sprake was geweest van alto-discriminatie hadden ze je daar gewoon helemaal niet naar binnen gelaten hoor, lijkt mij.
quote:heb je daar nergens een 'kindersoos' ofzo ... lekker colaatje drinken (0.50ct!) en een zakje chips ...
kom over een paar jaar nog maar eens piepen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |